| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 20
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Uporabniška vsebina kot orodje marketinških odnosov z javnostmi na spletu
Jakob Šuster, 2019, magistrsko delo

Opis: Magistrska naloga preučuje uporabniško vsebino na YouTube-u z vidika marketinških odnosov z javnostmi. Ugotovili smo, da video blog ali vlog, kot izrazit primer te vsebine, omogoča blagovnim znamkam in podjetjem številne priložnosti za oblikovanje mnenj njihovih ciljnih skupin. Izjemna gledanost in priljubljenost ustvarjalcev vlogov, t.i. vlogerjev, predstavljata njihovo izhodišče moči vplivanja. Plasiranje taktično usmerjenih sporočil skozi vloge je tako postalo del vsake gledalčeve izkušnje na YouTube-u, kar smo dokazali z analizo umeščanja izdelkov. Hkrati nas je zanimalo, ali obstaja podobnost v načinu ustvarjanja tovrstne vsebine in umeščanja izdelkov pri različnih vlogerjih. Odgovore in spoznanja na to smo našli v široki paleti preučenih sorodnih študij, ki smo jih povezali v splošen komunikacijski model vlogerja. Gre tudi za najpomembnejši rezultat našega raziskovanja, saj predstavlja osnovo za analizo vsakega vlogerja.
Ključne besede: družbeni mediji, marketinški odnosi z javnostmi, marketing, uporabniška vsebina, user-generated-content, YouTube, vlog, vloger, umeščanje izdelkov
Objavljeno: 21.11.2019; Ogledov: 511; Prenosov: 74
.pdf Celotno besedilo (4,72 MB)

2.
Vloga in uporaba strategij in taktik pri upravljanju odnosov z javnostmi
Urška Zajko, 2017, magistrsko delo

Opis: Magistrska naloga se ukvarja z opredeljevanjem strategij in taktik pri upravljanju odnosov z javnostmi. Podrobneje nas je zanimalo, kakšna je vloga in uporaba le-teh pri načrtovanju, izvajanju in ocenjevanju procesa odnosov z javnostmi. Odnosi z javnostmi so ena od sestavin upravljanja v organizaciji, ki odgovarja za uspešnost in učinkovitost odnosov med organizacijo, njenimi deležniki ter javnostjo. Za učinkovit in uspešno izveden odnos so v vsaki fazi procesa potrebni načrti in številni ukrepi, s katerimi organizacija pridobi ugled in zaupanje javnosti. Namen naloge je, da poleg predstavitve obravnavanega problema s pomočjo vprašalnikov ugotovi, katerih strategij in taktik se pri procesu odnosov z javnostmi poslužujejo nekatere slovenske organizacije oziroma oddelki za odnose z javnostmi.
Ključne besede: Strategija, taktika, odnosi z javnostmi, proces izvajanja odnosov z javnostmi
Objavljeno: 26.06.2017; Ogledov: 707; Prenosov: 101
.pdf Celotno besedilo (1,58 MB)

3.
Odnosi z javnostmi na področju medijskih kampanj
Katja Rigler, 2017, magistrsko delo

Opis: V nalogi sem razčlenila in predstavila odnose z javnostmi v splošnem, njihove programe, tehnike in zgodovino. Zanima nas kaj to področje je in s čim se ukvarja, da lahko v nadaljevanju iz njega izhajamo. Osrednja tema so medijske kampanje, ki sem jih najprej opisala v širšem kontekstu, kasneje pa sem se osredotočila na volilne kampanje. Kot primer analize sem uporabila letošnjo predsedniško volilno kampanjo v Združenih državah Amerike. Celotno nalogo sem želela povezati z mediji - zakaj so pomembni, kako delujejo, kakšno vlogo imajo, to pa me je zelo zanimalo predvsem pri kampanji Trumpa in Clintonove. Tako odnosi z javnostmi kot kakršnekoli kampanje temeljijo na uporabi medijev in z njihovo pomočjo dosegajo cilje. Na podlagi teoretičnih izhodišč in preverjenih platform sem v empiričnem delu podala svoj predlagan model medijske kampanje. Vključuje potrebne korake do uspešne kampanje in lahko služi kot dodatna informacija oziroma nasvet.
Ključne besede: odnosi z javnostmi, medijske kampanje, volilne kampanje, predsedniška volilna kampanja v ZDA, model medijskih kampanj, volilni sistem v ZDA.
Objavljeno: 06.04.2017; Ogledov: 1211; Prenosov: 183
.pdf Celotno besedilo (2,40 MB)

4.
Pomen odnosov z javnostmi na področju filmske industrije v Sloveniji
Monja Dobnik, 2017, magistrsko delo

Opis: Osrednja tema magistrskega dela so Odnosi z javnostmi na področju filmske industrije v Sloveniji. V magistrski nalogi se seznanimo z odnosi z javnostmi, njihovo zgodovino, njihovim pomenom in njihovo sedanjo vlogo v družbi. Opredeljen je pojem slovenski film, njegova zgodovina in kako ga sprejema slovenska družba. Predstavljeni so tudi izsledki, kako sta pojma Odnosi z javnostmi in Slovenski film povezana. Prav tako so zapisani rezultati ankete, ki nam pomaga razumeti, kako lahko odnosi z javnostmi pripomorejo k večji prepoznavnosti slovenskega filma in kateri elementi odnosov z javnostmi so za to najpogosteje zaslužni oz. uporabljeni. Prvi del naloge se tako bolj posveča teoriji, drug del pa je empiričen in teorijo dopolnjuje.
Ključne besede: Odnosi z javnostmi, Slovenski film, Filmska industrija, Promocija, Strokovnjaki za odnose z javnostmi, Ustvarjalci slovenskega filma
Objavljeno: 06.04.2017; Ogledov: 747; Prenosov: 108
.pdf Celotno besedilo (2,57 MB)

5.
ČASNIK VEČER SKOZI ZGODOVINO IN PROJEKCIJA NJEGOVE KOMUNIKACIJSKE PRIHODNOSTI
Igor Selan, 2016, diplomsko delo

Opis: Časopisi kot množični mediji so vse od svojega nastanka v zgodnjem 17. stoletju znatno zaznamovali družbo. Opravljajo pomembno vlogo »psa čuvaja«. Vendar se časopisi soočajo z največjo krizo doslej. Večer, eden najpomembnejših slovenskih dnevnikov, ni izjema. Krizo tiska so po večini povzročili konkurenca elektronskih medijev, stalno poglabljanje komercializacije tiskanih medijev in globalna ekonomska kriza. A če so časopisi kot je Večer na robu izumrtja, dobro informirani državljani pa temelj demokracije, je situacija več kot zaskrbljujoča. V poplavi novic na spletu današnji potrošnik novic namreč toliko bolj potrebuje nasvet, napotilo in moralni kompas. Pa bo Večer znal izkoristiti prednosti konvergence medijev in našel zmagovito komunikacijsko strategijo?
Ključne besede: kriza tiska, časopisi, kakovostno novinarstvo, konvergenca medijev
Objavljeno: 13.09.2016; Ogledov: 1535; Prenosov: 126
.pdf Celotno besedilo (3,35 MB)

6.
VPLIV PREPOZNAVNOSTI STORITVENE ZNAMKE PBS NA POTROŠNIKOVO IZBIRO PONUDNIKA PLAČILA OBRAZCEV UPN
Lidija Klenovšek, 2016, diplomsko delo

Opis: Prvi del diplomskega dela zajema teoretični del o tržnih znamkah, še posebej smo se posvetili storitveni znamki, njenemu premoženju, oblikovanju zvestobe in pozicioniranju. Izpostavili smo posebnosti storitev v primerjavi z izdelki, tudi pri trženju. V drugem delu smo analizirali podatke raziskave o vplivu prepoznavnosti storitvene znamke PBS na potrošnikovo izbiro ponudnika plačila obrazca UPN (univerzalni plačilni nalog), kjer smo ugotavljali, kolikšen vpliv glede na različne starostne skupine imajo pri izbiri ponudnika zaupanje, prepoznavnost, cena in kakovost.
Ključne besede: tržna znamka, storitvena znamka, zvestoba, pozicioniranje, storitvena znamka PBS (Poštna Banka Slovenije)
Objavljeno: 13.09.2016; Ogledov: 549; Prenosov: 34
.pdf Celotno besedilo (2,84 MB)

7.
VLOGA ODNOSOV Z JAVNOSTMI V MEDIJSKIH IN PRODUKCIJSKIH KAMPANJAH (PRIMER ŠTUDENTSKE ORGANIZACIJE UNIVERZE V MARIBORU)
Dejan Spital, 2016, diplomsko delo

Opis: Področje odnosov z javnostmi je tako obširno, da ga številni strokovnjaki in analitiki ne morejo opredeliti v eni sami knjigi. Na splošno je to področje težko opredeliti, saj s svojimi aktivnostmi zajema mnogo komunikacijskih prvin ter orodij, ki jih organizacije ter podjetja dan danes uporabljajo v namene komuniciranja s svojimi ključnimi javnostmi. V diplomskem delu bomo raziskali osnovno področje delovanja odnosov z javnostmi, katere aktivnosti ga sestavljajo, kako se odnosi z javnostmi opredeljujejo proti ostalim oblikam strategij komuniciranja. Dotaknili se bomo tudi komunikacijskih kampanj, znotraj katerih bomo predstavili medijsko kampanjo in klasične ter sodobne komunikacijske kanale. Na primeru Študentske organizacije Univerze v Mariboru bomo raziskali vlogo odnosov z javnostmi v komunikaciji in naredili analizo uspešnosti njihove komunikacijske kampanje.
Ključne besede: Odnosi z javnostmi, komunikacija, komunikacijska kampanja, množični mediji, Študentska organizacija Univerze v Mariboru
Objavljeno: 13.09.2016; Ogledov: 1020; Prenosov: 142
.pdf Celotno besedilo (1,00 MB)

8.
VIRTUALNO PROMOCIJSKO UMEŠČANJE IZDELKOV V TELEVIZIJSKIH PROGRAMIH
Minca Male, 2016, diplomsko delo

Opis: Novi načini gledanja televizije, recimo preko spletnih platform ali z zamikom, kličejo po spremembah klasičnega oglaševalskega televizijskega modela. V zadnjem času smo priča velikemu upadu uspešnosti 30-sekundnega oglasa. Kot odgovor producentov in oglaševalcev se je razširila uporaba promocijskega umeščanja izdelkov, blagovnih znamk in storitev. Razvoj tehnologije je prinesel nastanek virtualnega promocijskega umeščanja, s tem pa možnost umeščanja izdelkov, blagovnih znamk in storitev tudi glede na želje in potrebe manjših segmentov gledalcev ter njihovo lokacijo. Virtualno promocijsko umeščanje ponuja nove možnosti za lažjo merljivost uspešnosti promocijsko umeščenega izdelka tudi za znanstvenike.
Ključne besede: virtualno, umeščanje, izdelek, televizijski program, blagovne znamke
Objavljeno: 13.09.2016; Ogledov: 653; Prenosov: 87
.pdf Celotno besedilo (4,08 MB)

9.
NOVINARSTVO IN IZVIRNOST INFORMACIJ V SLOVENSKIH TISKANIH MEDIJIH
Anja Mohorič, 2016, diplomsko delo

Opis: Novinarji se v sodobnem času zaradi časovne omejenosti in drugih pritiskov poslužujejo uporabe informacijskih nadomestil. Množični mediji med drugim zagotavljajo prostor za javno predstavljanje idej ter določajo pomembnost družbenih tem, zato je pomembno, da novinarji, ki so del sistema, informacije predstavijo verodostojno. Namen diplomske naloge je predstaviti novinarstvo in različne vire informacij, ki jih novinarji pri svojem delu uporabljajo, saj le-ti predstavljajo ključni element v njihovem delu. V drugem delu diplomske naloge bomo z analizo prispevkov v časopisih Delo, Dnevnik in Večer opredelili pomen virov informacij.
Ključne besede: novinarstvo, množični mediji, viri informacij, novinarska kakovost
Objavljeno: 13.09.2016; Ogledov: 814; Prenosov: 86
.pdf Celotno besedilo (894,18 KB)

10.
KOMUNIKACIJSKI MANAGEMENT IN KRIZNO KOMUNICIRANJE NA PRIMERU GERMANWINGSA
Anja Radiković, 2016, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu bomo definirali pojem komunikacijskega managementa, krize in kriznegakomuniciranja. Objasnili in definirali bomo modele komunikacijskega managementa, značilnosti kriz, tipe kriz, vzroke kriz, faze kriznega komuniciranja, teorije in strategije kriznega komuniciranja ter krizni tim. Kot je znano lahko vsaka od organizacij iz različnih vzrokov zapade v kakršno koli krizo oz. krizno situacijo. Zaradi neprimernega kriznega komuniciranja lahko organizacija izgubi ugled, v nasprotnem primeru pa lahko izboljša svoje poslovanje in pridobi na ugledu. V nalogi se bomo osredotočili na krizno komuniciranje v primeru letalske nesreče nizkocenovnega letala Germanwings. Primerjali bomo poročanje izbranih hrvaških in slovenskih spletnih strain oz. portalov o omenjeni nesreči.
Ključne besede: komunikacijski management, krizno komuniciranje, kriza in Germanwings
Objavljeno: 04.07.2016; Ogledov: 1157; Prenosov: 256
.pdf Celotno besedilo (2,30 MB)

Iskanje izvedeno v 0.23 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici