| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
SPLETNO TRŽENJE V MALEM PODJETJU
Marino Maček, 2010, diplomsko delo

Opis: Spletno trženje predstavlja neomejen distribucijski kanal ne glede na panogo oziroma velikost podjetja. Uspešnost interneta pogojujejo različni dejavniki. Prav možnost komunikacije in dostopnost do informacij narekujeta spremembo oziroma prilagoditev načina strategije trženja v podjetju. Internetna tehnologija omogoča različne vrste komunikacij med kupci in podjetjem, prav podjetju taka vrsta tehnologije lahko pomeni ključen preboj na trgu. V diplomski nalogi želimo predstaviti nov način spletnega trženja v malem podjetju in na podlagi raziskave postaviti izhodišča, ki so potrebna za uspeh na trgu. Postavlja se vprašanje ali podjetje z relativno majhnim vložkom v strategijo trženja opraviči stroške in doseže višje ekonomske rezultate na domačem in tujem trgu.
Ključne besede: Spletno trženje, malo podjetje, razvoj, optimizacija, spletna stran
Objavljeno: 23.08.2010; Ogledov: 1760; Prenosov: 471
.pdf Celotno besedilo (820,17 KB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici