| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Strategija razvoja novega izdelka v podjetju DH Fashion
Marina Hojnik, 2019, diplomsko delo

Opis: Želje in potrebe odjemalcev, so nas pripeljale do te točke, da živimo v obdobju 'poplave' izdelkov. Ne glede na to, v katero področje izdelkov se zazremo, lahko opazimo ogromne količine podobnih, med seboj zelo konkurenčnih izdelkov. Življenjska doba izdelkov se krajša, potrebe in želje odjemalcev pa povečujejo, kar za podjetja vedno znova predstavlja poslovni izziv. Če hočejo podjetja obstati na trgu in hkrati ostati konkurenčna, se morajo konstantno razvijati in nadgrajevati, saj lahko le na tak način stopijo iz povprečja. Razvoj novih izdelkov je osnova za razvoj in uspeh podjetja. Če želimo, da je izdelek na trgu maksimalno učinkovit, kar pomeni, da je med odjemalci dobro sprejet, dobro prepoznan na trgu in podjetju prinaša dobiček, je potrebno skrbno in natančno izvesti vse stopnje procesa razvoja novega izdelka. Model procesa razvoja obsega osem stopenj razvoja, ki sem jih tudi analizirala v podjetju DH Fashion. DH Fashion je mikropodjetje, ki predstavlja blagovno znamko za unikatno in ročno izdelana oblačila, nakit in modne dodatke. Glavni cilj diplomskega projekta je bil opredeliti in razčleniti stopnje procesa razvoja novega izdelka s teoretičnega vidika in jih kasneje primerjati z razvojem izdelka v izbranem podjetju. Na podlagi dobljenih podatkov sem raziskala, ali podjetje DH Fashion uporablja za razvoj izdelka vse stopnje procesa razvoj novih izdelkov. Na podlagi dobljenih podatkov sem ugotovila, da podjetje DH Fashion za razvoj novih izdelkov ne uporablja vseh faz procesa razvoja izdelka, vendar kljub temu deluje zelo uspešno in se neprestano razvija. Iz rezultatov diplomskega projekta lahko sklepam, da za uspešnost razvoja izdelka ni potrebno izvesti vseh stopenj procesa razvoja izdelka. Sklepam, da na razlog, zakaj podjetje ne uporablja vseh stopenj razvoja, vplivajo različni kriteriji, kot so recimo način prodaje, segment izdelkov, stopnja konkurence, ciljne skupine itd.
Ključne besede: izdelek, nov izdelek, razvoj izdelka in uvedba na trg, unikatnost, DH Fashion.
Objavljeno: 04.07.2019; Ogledov: 112; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (1,02 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici