| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Štirikotniki z enako dolgima diagonalama
Marija Vavdi, 2015, magistrsko delo

Opis: Diagonali v konveksnem štirikotniku sta lahko enako dolgi. V magistrskem delu bomo predstavili nekaj lastnosti konveksnih štirikotnikov z enako dolgima diagonalama. Izpeljali bomo obrazec za izračun ploščine štirikotnika z enako dolgima diagonalama in obrazec za izračun dolžine diagonale v štirikotniku z enako dolgima diagonalama. Posvetili se bomo tudi štirikotnikom z enako dolgima in pravokotnima diagonalama.
Ključne besede: konveksni štirikotnik, enako dolgi diagonali, pravokotni diagonali, ploščina, Varignonov paralelogram, diagonali Varignonovega paralelograma
Objavljeno: 13.10.2015; Ogledov: 540; Prenosov: 42
.pdf Celotno besedilo (1,47 MB)

2.
Izvajanje kurikula okoljske vzgoje kot vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj v zadnjem triletju osnovne šole
Marija Vavdi, 2015, magistrsko delo

Opis: Skrb za okolje in ohranjanje narave se v današnjem času poudarjata na vsakem koraku. V prid ohranjanju naravnega okolja za prihodnje generacije sprejemamo številne predpise, spremembe zakonodaje in organiziramo različne akcije. Vendar vsi ti ukrepi niso dovolj, če se ljudje ne zavedamo pomembnosti ohranjanja in skrbi za okolje. Pri tem imata pomembno vlogo vzgoja in izobraževanje, s katerima oblikujemo svoje znanje, stališča in vrednote skozi vse življenje. V šolah sta takšna vzgoja in izobraževanje predpisana s kurikulom okoljske vzgoje kot vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj. Prav delovanje ljudi v skladu z načeli trajnostnega razvoja nam zagotavlja ohranitev naravnega okolja takšnega, kakršen je. Zato smo v magistrskem delu želeli raziskati, v kakšni meri se kurikul okoljske vzgoje kot vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj izvaja v tretjem triletju osnovne šole. Na podlagi podatkov, ki smo jih zbrali z anketiranjem, smo ugotovili, da je vsebin okoljske vzgoje v tretjem triletju osnovne šole po mnenju učencev ravno dovolj. Vsebine se izvajajo v okviru vseh obveznih predmetov v tem obdobju in v okviru številnih izbirnih predmetov ter interesnih dejavnosti. Vendar pa učitelji vsebine okoljske vzgoje najpogosteje obravnavajo le splošno, redko obravnavajo vsebine podrobno pri enem predmetu. Podrobne obravnave posameznih vsebin pri več predmetih pa nismo zaznali, čeprav je bil namen vpeljave kurikula ravno medpredmetni pristop k izvajanju vsebin okoljske vzgoje kot vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj. Najpogostejši načini izvajanja vsebin okoljske vzgoje so pogovori o vsakdanjih navadah in izkušnjah z vidika vpliva na okolje, razprave v razredu o okoljskih temah in dejavnosti v naravi. Sodelovanje v programu Ekošole in uvajanje izbirnega predmeta okoljska vzgoja imata pozitiven učinek na količino in pogostost izvajanja okoljskih vsebin v osnovnih šolah, medtem ko velikost kraja osnovne šole ne vpliva na izvajanje kurikula okoljske vzgoje kot vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj.
Ključne besede: okoljska vzgoja, trajnostni razvoj, kurikul, tretje triletje osnovne šole
Objavljeno: 23.04.2015; Ogledov: 1097; Prenosov: 102
.pdf Celotno besedilo (1,64 MB)

3.
Opportunity makes the cheater: high school students and academic dishonesty
Andrej Šorgo, Marija Vavdi, Urška Cigler, Marko Kralj, 2015, izvirni znanstveni članek

Opis: The purpose of this study was to reveal data about cheating behaviours in Slovenian upper secondary schools, to raise awareness and to lower tolerance for such behaviour. To acquire information about demographics, cheating behaviour, and opinions on such behaviour, we compiled a questionnaire that targeted a university population of first-year students (N=323). From the results, it was revealed that cheating is a way of life in Slovenian schools, and almost all students at least occasionally indulge in some academic misbehaviour. It seems that a culture tolerant or even supportive of such behaviour has been established among students, parents and teachers, all working together to “help” students climb the ladder of success. The open question is whether all kinds of cheating are even recognized as such. Cheating is most common in homework, but at the other end, even systems such as external exams are not immune to fraud. At the moment, classic methods of cheating dominate. Differences between characters (e.g. gender) and educational institutions in most cases are non-existent or small, a finding that could aid in establishing measures to prevent cheating inside schools as institutions.
Ključne besede: cheating, academic dishonesty, students, secondary schools, Slovenia
Objavljeno: 13.07.2017; Ogledov: 203; Prenosov: 38
.pdf Celotno besedilo (210,84 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici