| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Prozna avtorska dela Anje Štefan
Marija Kristan, 2010, strokovni članek

Opis: Anja Štefan je priljubljena slovenska pisateljica, pesnica in zbirateljica folklornega slovstva. V našem prostoru deluje že dobrih deset let in je za svoja avtorska dela, slikanice, prejela tudi različne slovenske nagrade (Levstikova nagrada in nagrada izvirna slovenska slikanica). Njena avtorska dela lahko razvrstimo na poezijo (Iščemo hišico, Sto ugank ter Lonček na pike) in prozo (Melje, melje mlinček, Lešniki, lešniki, Bobek in barčica, Štiri črne mravlje in Kotiček na koncu sveta). Osrednji literarni lik večine tako poezije kot proze je žival – večina pesmi in pravljic pripoveduje o živalih in njihovem življenju. Zelo redko v njenih delih najdemo otroka kot glavni literarni lik. Prav tako pa je Anja Štefan zbirateljica folklornih pravljic in basni, ki jih pogosto na novo napiše (Čez griček v gozdiček) ali sodeluje pri ponovni izdaji (Zlato kralja Matjaža, Lonček, kuhaj, Čudežni mlinček, Zajec in lisica).
Ključne besede: otroška književnost, prozna avtorska dela, Anja Štefan, slovenska mladinska književnost, slovenska mladinska proza, literarne študije
Objavljeno: 26.09.2017; Ogledov: 1150; Prenosov: 93
.pdf Celotno besedilo (81,19 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Poučevanje angleškega jezika s pomočjo pesmi na razredni stopnji OŠ
Marija Kristan, 2015, magistrsko delo

Opis: Magistrska naloga povzema teoretična izhodišča o kognitivnih, psiholoških, razvojnih in socialnih lastnostih učencev, ki se prvič srečajo z angleškim jezikom, njihov način pridobivanja tujega jezika in zakaj so prav pesmi tiste, ki so učencem v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju (VIO) tako blizu. Učenci s pomočjo pesmi spoznavajo različne kulture, v katerih so le-te nastale, in širijo svoja obzorja. Ob poslušanju ali petju pesmi se zabavajo, sprostijo, radi ob njih zaplešejo, v šoli pa jih pesmi motivirajo tudi za nadaljnje delo. Dosedanje teorije in različne raziskave govorijo o prednostih poučevanja angleškega jezika s pomočjo pesmi, saj te pripomorejo k boljši zapomnitvi in izgovorjavi. Namen naše raziskave je ugotoviti pomen poučevanja angleškega jezika s pomočjo pesmi v 1. VIO v slovenskih OŠ oz. natančneje v 1. razredu, saj takšna raziskava še ni bila izvedena v Sloveniji. Predstavljena je prednost poučevanja angleškega jezika s pomočjo angleških pesmi na zapomnitev angleških jezikovnih vsebin in njihovo natančno izgovorjavo. Temeljne ugotovitve naše raziskave, ki je zajemala 230 učencev 1. razreda in je potekala od oktobra 2010 do maja 2011, so, da so bili učenci eksperimentalne skupine (ES), ki so se angleških jezikovnih vsebin učili predvsem s pomočjo angleških pesmi, v prednosti pri zapomnitvi vsebin in tudi v njihovi izgovorjavi pred učenci kontrolne skupine (KS), ki so se enakih vsebin učili na tradicionalni način. Rezultati so pokazali, da so učenci ES pri preverjanju znanja dosegli boljše rezultate od učencev KS tako pri zapomnitvi angleških jezikovnih vsebin kot tudi pri njihovi pravilni izgovorjavi. Iz tega smo zaključili, da učenje angleškega jezika s pomočjo pesmi pripomore h kakovostnejši zapomnitvi in boljši izgovorjavi angleških vsebin. Učiteljem, ki poučujejo angleški jezik na razredni stopnji OŠ, pa predlagamo naj k poučevanju angleškega jezika čim pogosteje vključujejo pesmi, saj je kvalitetno znanje tujih jezikov v današnjem času globalizacije postalo že skoraj nuja in ne več le prednost.
Ključne besede: angleški jezik na razredni stopnji OŠ, pesmi pri poučevanju angleškega jezika, zapomnitev jezikovnih vsebin s pomočjo pesmi, natančna izgovorjava jezikovnih vsebin
Objavljeno: 08.06.2015; Ogledov: 1614; Prenosov: 370
.pdf Celotno besedilo (1,46 MB)

3.
ETIOLOŠKA IN FENOMENOLOŠKA ANALIZA PROMETNIH NESREČ S TEŽKIMI TELESNIMI POŠKODBAMI
Marija Kristan, 2015, diplomsko delo

Opis: Prometna varnost je zelo pomembna za kvaliteto življenja. Zato je analiziranje in raziskovanje vzrokov prometnih nesreč med najpomembnejšimi dejavniki. Saj šele, ko so znani vzroki za nesrečo, se lahko začne odpravljanje le-teh. Diplomsko delo vsebuje rezultate anketiranja težko poškodovanih v prometnih nesrečah. Rezultati anketiranja so analizirani etiološko in fenomenološko. Etiološki opisi podajo raziskovalcu celovitejši pogled na nesrečo, saj v tem primeru opisujejo dogodke pred, med in po samem dogodku. Pri takšnih opisih se lahko pokažejo tudi postranski dogodki, ki bi lahko vplivali na nesrečo. V primeru fenomenološke analize pa se obravnavajo zgolj statistični podatki, ki so opazovalcu vidni že na pogled. Poleg tega pa je izdelana tudi primerjava s statističnimi podatki o nesrečah v Republiki Sloveniji za leto 2014.
Ključne besede: varnost v cestnem prometu, analiza prometnih nesreč, anketa, težke telesne poškodbe
Objavljeno: 24.03.2015; Ogledov: 1131; Prenosov: 79
.pdf Celotno besedilo (2,40 MB)

Iskanje izvedeno v 0.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici