| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
DIDAKTIČNE ZNAČILNOSTI POUKA NARAVOSLOVJA V PRVEM TRILETJU OSNOVNE ŠOLE Z VIDIKA PEDAGOGIKE MONTESSORI
Marija Kotnik, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu z naslovom Didaktične značilnosti pouka naravoslovja v prvem triletju osnovne šole z vidika pedagogike Montessori, sem predstavila pedagogiko Montessori ter jo umestila med alternativne koncepte šole. Opisala sem vključevanje elementov pedagogike Montessori na dveh osnovnih šolah v Sloveniji, kjer so ali pa še vključujejo elemente pedagogike Montessori v reden pouk. S pomočjo teoretičnih spoznanj sem pripravila učno uro z elementi pedagogike Montessori pri predmetu Spoznavanje okolja, ki sem jo izvedla v oddelku drugega razreda redne osnovne šole. V učni uri sem želela nekatera teoretična spoznanja preizkusiti v praksi in otroke preko igre spodbuditi za učenje ob uporabi čutov ter ponuditi lastno aktivnost pri pridobivanju novega znanja. Rezultati predtesta in potesta kažejo, da lahko uspešno vključujemo elemente pedagogike Montessori v pouk javnih šol, saj otroci ob primerni pripravi zmorejo samostojno delati in se učiti drug od drugega.
Ključne besede: Montessori pedagogika, igra, elementi pedagogike Montessori v javni šoli, prvo triletje
Objavljeno: 09.07.2009; Ogledov: 3547; Prenosov: 522
.pdf Celotno besedilo (3,51 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici