| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 87
Na začetekNa prejšnjo stran123456789Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
OPTIMIRANJE DOBAVNE VERIGE V PODJETJU B/S/H HIŠNI APARATI, D.O.O., NAZARJE
Romana Markelj, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu sem predstavila optimiranje dobavne verige v podjetju EUREL Poljčane. Prvi del diplomskega dela predstavlja teoretična izhodišča, ki se nanašajo na uvajanje t.i. vitke proizvodnje, metode za uvajanje vitke proizvodnje ter principe vitkih podjetij. Opisala in opredelila sem pojem upravljanje dobavne verige, vrste dobavnih verig, globalne dobavne verige, optimiranje dobavne verige, model integracije dobavne verige, ovire pri njihovi integraciji, ključne procese v njej ter opredelila bodoče trende in usmeritve na področju optimiranja dobavnih verig. V empiričnem delu sem predstavila podjetje B/S/H Hišni aparati, osnovne podatke o podjetju, kratek zgodovinski oris podjetja, proizvodni program ter politiko in strategijo podjetja. Praktični del diplomskega dela se nanaša na optimiranje dobavne verige v podjetju EUREL Poljčane. Ta del je pravzaprav raziskovalno delo, saj je bil projekt izveden pilotno in je predstavljal osnovo za izvedbo nadaljnjih projektov optimiranja dobavnih verig vseh dobaviteljev v žarišču. Pri projektu so sodelovali tudi zunanji strokovnjaki, ki so nas usmerjali pri izvajanju različnih analiz: mapa/zemljevid vrednostnega toka, analiza vrednostnega toka, design vrednostnega toka. Izdelane analize so nam služile kot osnova za izdelavo akcijskega načrta, plana implementacije ter za dejansko implementacijo bodočega stanja. Zadnji korak optimiranja dobavne verige zajema kontrolno fazo, ki je namenjena prikazu in ovrednotenju rezultatov. Rezultati oz. koristi, ki izhajajo iz implementiranih izboljšav, se partnersko delijo med ključne udeležence dobavne verige.
Ključne besede: Upravljanje dobavne verige, vitka proizvodnja, mapa vrednostnega toka, analiza vrednostnega toka, design vrednostnega toka, Toyotin proizvodni sistem, Just in Time, Jidoka (neodvisen, samoupraven, avtonomen), Kaizen (aktivnosti nenehnega izboljševanja), tok proizvodnje, Pull-System (material je "povlečen" na delovno mesto), Outsourcing (zunanje izvajanje dejavnosti), Lead Time (časovna perioda med prejemom naročila odjemalca in dobavo končnega proizvoda odjemalcu), MRP-Material Requirements Planning (p
Objavljeno: 25.05.2010; Ogledov: 2950; Prenosov: 471
.pdf Celotno besedilo (1,43 MB)

8.
NAČRTOVANJE STROŠKOV PROJEKTA
Sandra Šušnja, 2010, diplomsko delo

Opis: Velika hitrost spreminjanja poslovnega okolja predstavlja idealno okolje za številčni porast projektov. Kvalitetno in natančno načrtovanje je bistveno za vsak uspešno zastavljen in izveden projekt. S skrbnim načrtovanjem dosežemo brezhibno izvajanje projekta tako v časovnem, stroškovnem kot tudi v kakovostnem okviru. Delo diplomskega seminarja je sestavljeno iz dveh delov — iz teoretičnega in praktičnega dela. V teoretičnem delu so opredeljene osnovne značilnosti projektov, vrste in življenjski cikel projekta. Predstavljen je potek načrtovanja projektov, s katerimi načeli in tveganji se pri srečujemo ter s katerimi metodami projekte vrednotimo. V nadaljevanju je predstavljeno mrežno načrtovanje in uporaba mrežnega diagrama, s katerim nazorneje prikažemo potek projekta. Posebno pozornost sem posvetila načrtovanju stroškov projekta, kjer sem opisala, s katerimi stroški se srečujemo, kako le-te minimizirati in kontrolirati. V praktičnem delu sem predstavila projekt izgradnje modularnih vrtcev, ki sem ga analizirala z metodami, predstavljenimi v teoretičnem delu. V tem delu sem si pomagala tudi s programom MS Project, s katerim sem prikazala potek projekta.
Ključne besede: načrtovanje, projekt, mrežni diagram, stroški
Objavljeno: 18.11.2010; Ogledov: 3242; Prenosov: 445
.pdf Celotno besedilo (1,33 MB)

9.
UVAJANJE SPLETNEGA BANČNIŠTVA IN NJEGOV SPREJEM S STRANI KOMITENTOV
Aleš Bezjak, 2010, magistrsko delo/naloga

Opis: Banka je imela v svojem nastanku in zgodovinskem razvoju raznolike funkcije, od hranjenja takrat kovanega denarja, pa vse do funkcije financiranja. Predvsem raznovrstna ponudba bančnih storitev postaja danes, v obdobju številnih prevzemov, združitev in predvsem močne konkurence med bankami, vse bolj pomembna. V kolikor želi sodobna banka preživeti in uspešno poslovati na trgu, mora svojim komitentom ponujati celo paleto storitev in svoje stranke postavljati na prvo mesto ter jim zagotoviti dostop do najboljših storitev in izdelkov. Predvsem pa si morajo prizadevati, da bodo prihranki njihovih komitentov čim bolj varno naloženi. Zato banke pospešeno iščejo predvsem učinkovite rešitve pri uvajanju njihovih tržnih poti in razširitvi ponudbe bančnih storitev, kar jim omogoča tudi nova tehnologija, ki je v določeni meri spremenila organizacijske prijeme določenih bančnih storitev. Spletno bančništvo je banki ponudilo nove načine in poti komuniciranja ter možnost uvajanja novosti. Danes banka brez podpore elektronskega bančništva in predvsem spletnega bančništva ne bi mogla preživeti. Banka bi počasi začela izgubljati komitente, klasično poslovanje bi predstavljalo velike stroške, ki jih ne bi mogla minimizirati in tako bi izgubila konkurenčno prednost. Pogoj za uspeh je pripravljenost na hitro in konstantno prilagajanje spremembam na trgu, izkoriščanje novih priložnosti in prisluhniti željam komitentov. Banke, ki že poslujejo elektronsko, ugotavljajo, da bi svoje poslovanje lahko še pospešile in pocenile, če bi bilo več njihovih partnerjev pripravljenih na elektronsko poslovanje. Med ovirami za hitrejše uvajanje podjetja navajajo nerazvit domači trg, pomanjkanje ustrezno izobraženih kadrov, visoke stroške informacijske tehnologije, premalo uporabnikov posamezne storitve, nezaupanje, drago in nezanesljivo infrastrukturo ter pomanjkanje ustreznih zakonskih okvirov in družbenega konsenza za uveljavitev informacijske družbe. Ugotavljajo tudi, da bi zagotavljanje nekaterih infrastrukturnih rešitev na ravni države olajšalo uvajanje elektronskega poslovanja.
Ključne besede: Bančne storitve, odjemalci, komitenti, komercialisti, e-bančništvo, spletno bančništvo, elektronsko poslovanje, uvajanje.
Objavljeno: 26.11.2010; Ogledov: 1834; Prenosov: 219
.pdf Celotno besedilo (1,11 MB)

10.
ODLOČANJE O INVESTICIJAH V PROIZVODNE KAPACITETE
Andreja Klemenčič, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Investicijske odločitve dolgoročno vplivajo na uspešnost podjetij, kar pomeni, da so ključnega pomena za obstoj in rast podjetja, zato jih morajo skrbno načrtovati. Podjetja želijo za svoja vložena sredstva visoke donose oziroma najboljšo alternativno možnost investiranja. To pomeni, da morajo biti izbrani projekti, ki prinašajo pozitivne rezultate z vidika povečanja premoženja lastnikov. Da lahko izberejo takšne projekte morajo poznati metode ocenjevanja uspešnosti, vrste financiranja in tveganja, ki se pojavljajo v zvezi z investiranjem. Delo diplomskega seminarja je razdeljeno na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu najprej predstavim teoretični vidik investiranja, politiko podjetja, zmogljivost proizvodnje in metode za presojanje upravičenosti investicij, katerim namenimo največ pozornosti. Metode za ugotavljanje uspešnosti investiranja razdelim na statične in dinamične. V praktičnem primeru predstavim teoretična spoznanja na konkretnem primeru podjetja GO-RO LIV d.o.o., in sicer na primeru investicije v livarsko orodje na livarskem stroju. V celotnem delu poskušam predstaviti metode za ugotavljanje uspešnosti investicije.
Ključne besede: Ključne besede: investicija, načrtovanje, metoda ugotavljanja uspešnosti, zmogljivost proizvodnje, donos
Objavljeno: 05.01.2011; Ogledov: 1352; Prenosov: 94
.pdf Celotno besedilo (1,12 MB)

Iskanje izvedeno v 0.22 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici