| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIH V ORGANIZACIJI X
Maja Zupan Meglič, 2013, diplomsko delo

Opis: Sleherna organizacija bi morala posvečati veliko pozornosti zadovoljstvu zaposlenih. Zadovoljni delavci so bolj motivirani in čutijo močnejšo pripadnost organizaciji, to pa se odraža v kakovosti njihovega dela. V diplomskem delu smo raziskovali zadovoljstvo zaposlenih v podjetju X. Njihovo delo je zelo zahtevno, saj so v nenehnem stiku s strankami, poleg tega pa delajo v različnih delovnih izmenah, kar predstavlja tudi veliko fizično obremenitev. Cilj diplomske naloge je bil ugotoviti, kakšno je zadovoljstvo s posameznimi dejavniki zadovoljstva v organizaciji X. Zanimalo nas je, kateri so tisti dejavniki, ki so najbolj potrebni izboljšav, in kaj motivira zaposlene, da ostajajo na trenutnem delovnem mestu. Diplomska naloga je sestavljena iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili motivacijske teorije in opisali posamezne dejavnike zadovoljstva zaposlenih. Raziskavo smo izvedli s pomočjo vprašalnika o zadovoljstvu zaposlenih, ki smo ga razdelili med tiste zaposlene, ki se nahajajo na najnižjem nivoju v organizacijski strukturi in ne opravljajo nobene vodstvene funkcije. Na podlagi rezultatov smo ugotovili, kateri dejavniki pri zaposlenih povzročajo občutke zadovoljstva in kateri občutke nezadovoljstva. Želeli smo poudariti razlike med zadovoljstvom redno zaposlenih in tistih, ki opravljajo študentsko delo. Ugotovljeno je bilo, da se nezadovoljstvo večinoma nanaša na sistem nagrajevanja, možnosti za napredovanje in odnose z nadrejenimi. Kot je pokazala raziskava, veliko število zaposlenih v podjetju X ostaja zato, ker ne najdejo druge zaposlitve. Zadnji del diplomske naloge opisuje možne rešitve za izboljšanje trenutnega stanja.
Ključne besede: motivacija, napredovanje, sistem nagrajevanja, zadovoljstvo zaposlenih
Objavljeno: 09.12.2013; Ogledov: 1064; Prenosov: 227
.pdf Celotno besedilo (611,54 KB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici