| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Svetovanje in podpora družini gibalno oviranih otrok in mladostnikov s perspektive staršev : magistrsko delo
Maja Urlep, 2023, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo raziskali perspektivo družin, ki imajo gibalno ovirane otroke in mladostnike v zgodnji odraslosti. Želeli smo pridobiti vpogled v doživljanja teh družin, ob tem pa smo želeli pridobiti tudi vpogled v perspektivo celotnega otroštva in mladostništva glede svetovanja in podpore celotnim družinam, predvsem pa nas je zanimalo, ali so bile družine z gibalno oviranimi otroki pomoči in podpore deležni ali ne. V teoretičnem delu magistrske naloge smo najprej predstavili splošne značilnosti otrok s posebnimi potrebami, posebej podrobno smo predstavili skupino gibalno oviranih otrok. Predstavili smo tudi splošne značilnosti družin otrok s posebnimi potrebami, predvsem kakšne so potrebe družin gibalno oviranih otrok, kako družine otrok s posebnimi potrebami funkcionirajo, posebno pozornost smo namenili tudi sorojencem v omenjenih družinah. Ker nas je zanimalo predvsem področje svetovanja, smo se dotaknili tudi svetovanja in podpore družinam gibalno oviranih otrok, na koncu pa smo predstavili še socialno vključenost in primere dejavnosti socialne vključenosti. V kvalitativni raziskavi je sodelovalo devet družin, ki imajo gibalno oviranega otroka v zgodnji odraslosti. Na podlagi izvedene raziskave smo ugotovili, kakšna so bila doživljanja in odzivi staršev gibalno oviranih otrok med odraščanjem otroka, kako so se družine soočale z otrokovo gibalno oviranostjo in kakšne so bile potrebe omenjenih družin. Ugotovili smo tudi, ali so imele družine v času odraščanja otroka kakšno pomoč ali podporo, ali so bile deležne ustrezne zgodnje obravnave, ter katerih društev, skupin za samopomoč ali drugih organizacij so bile deležne. Prav tako smo ugotovili, kakšna je socialna vključenost gibalno oviranih posameznikov, predvsem pa smo spoznali, kako pomembna je pomoč in podpora tem družinam gibalno oviranih otrok in mladostnikov.
Ključne besede: Gibalno ovirani otroci in mladostniki, družine gibalno oviranih otrok, svetovanje, pomoč in podpora.
Objavljeno v DKUM: 21.06.2023; Ogledov: 416; Prenosov: 112
.pdf Celotno besedilo (2,64 MB)

2.
Integracija plesa in matematike v predšolskem obdobju : diplomsko delo
Maja Urlep, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili načrtovane plesne dejavnosti, v integraciji z matematiko v predšolskem obdobju. Želeli smo ugotoviti in raziskati, kakšne so možnosti integracije plesa in matematike v drugem starostnem obdobju. V diplomski nalogi smo v teoretičnem delu diplomske naloge predstavili značilnosti plesa v predšolskem obdobju, predstavili smo učenje in učne pristope, otroško igro, pomen igre za otrokov razvoj, osnovne značilnosti igre in vrste otroških iger. Dotaknili smo se področja matematike v predšolskem obdobju, spoznavanje in učenje matematike skozi igro, vsebinska področja matematike, ki jih otroci spoznavajo pri zgodnjem učenju matematike. Posebej smo v teoretičnem delu poudarili integracijo plesa in matematike v predšolskem obdobju, matematične cilje, ki jih lahko s pomočjo plesnih dejavnosti uresničujemo in vlogo vzgojitelja pri načrtovanju plesnih dejavnosti v povezavi z matematiko. V praktičnem delu smo na osnovi osnovnih teoretičnih izhodišč pripravili osem priprav, ki vključujejo plesne dejavnosti v integraciji z matematiko in jih izvedli v vrtcu. Na podlagi evalvacij, smo ugotovili, da se področje plesa in matematike odlično medsebojno integrirata, ter da obstaja veliko možnosti, kako pripraviti raznolike dejavnosti v integraciji s plesom in matematiko v predšolskem obdobju. Otroci so v plesnih dejavnostih v integraciji z matematiko spoznavali pojem števila, geometrijo in prostorsko orientacijo.
Ključne besede: plesna vzgoja, matematika, plesne dejavnosti v integraciji z matematiko, načrtovanje plesnih dejavnosti v predšolskem obdobju
Objavljeno v DKUM: 24.11.2021; Ogledov: 1158; Prenosov: 192
.pdf Celotno besedilo (5,63 MB)

Iskanje izvedeno v 6.23 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici