| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 21
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
ORGANIZACIJSKA KLIMA V PODJETJU X
Maja Pušnik, 2009, diplomsko delo

Opis: Vsi vemo, da smo najbolj učinkoviti, če se dobro počutimo, na katerem koli področju. Dobro počutje, samozavest, motiviranost in še kaj drugega pripomore k temu, da z veseljem opravljamo stvari, ki se jih lotimo. V prostem času se večina ljudi ukvarja s hobiji, ki so jim všeč oziroma katere si sami želijo. Malokdo pa ima srečo, da je hobi hkrati tudi služba. Glede na to, da danes služba predstavlja precejšen del našega življenja, je še toliko bolj pomembno, kako se počutimo v delovnem okolju, kako se razumemo s sodelavci in vodstvom ter predvsem koliko sebe smo pripravljeni žrtvovati in »pustiti« na delovnem mestu, za doseganje višjih ciljev in boljših rezultatov podjetja. Veliki večini ljudi je danes služba izključno le stremljenje k zaslužku za preživetje. Od vodstva podjetja je odvisno, koliko pozornosti je pripravljeno posvetiti enemu najpomembnejših dejavnikov, ki doprinese k doseganju dobrih rezultatov in uresničevanju zastavljenih ciljev , to je organizacijska klima. Na kakšen način ustvariti prijetno in ugodno klimo, za večino zaposlenih, naj bi ugotavljalo vodstvo. Menim, da je predvsem od vodstva odvisno, ali bo kolektiv deloval enotno, kot homogena celota oziroma uspešen team, ki enotno stremi in deluje z namenom uresničevanja ciljev podjetja, katere smatrajo in jih sprejemajo hkrati tudi za svoje. Namen moje diplomske naloge je najprej opredeliti pojem organizacijske klime, njene dimenzije, pojme, sorodne organizacijski klimi. Omenila bom tudi pojem motivacije in bistvene dejavnike, ki vplivajo na motivacijo zaposlenih v podjetjih. Raziskovalni del diplome sem namenila raziskovanju organizacijske klime in zadovoljstvu zaposlenih v podjetju, kjer sem tudi sama zaposlena. Na podlagi opravljene ankete bom podala dobljene rezultate, izdelala analizo obstoječega stanja ter predlagala ideje in rešitve, ki bi lahko pripomogle k dvigu zadovoljstva zaposlenih in s tem povezanim boljšim rezultatom dela.
Ključne besede: Organizacijska klima, Zadovoljstvo delavcev, Motivacija
Objavljeno: 06.01.2010; Ogledov: 3566; Prenosov: 575
.pdf Celotno besedilo (1,65 MB)

3.
APLIKACIJSKO OGRODJE SEAM
Uroš Majerič, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga bo prispevala k razumevanju možnosti uporabe aplikacijskega ogrodja Seam in ogrodij, ki jih le-ta vključuje. Začeli bomo s predstavitvijo ogrodja za kreiranje prezentacijskega sloja spletnih aplikacij — JSF (angl. Java Server Faces). Podali bomo osnove le-tega, saj v Seamu ne potrebujemo naprednega znanja o tej tehnologiji. Nadaljevali bomo s poslovno logiko in predstavitvijo trajnostnega sloja, za katera bomo uporabili javanska zrna EJB (angl. Enterprise Java Beans). V kolikor za uporabo Seama potrebujemo le osnovno znanje ogrodja JSF, je za poslovno logiko potrebno vsaj srednje dobro razumevanje javanskih zrn, saj bomo največ časa razvoja posvetili prav poslovni logiki. Predstavili bomo sejna zrna s stanjem, sejna zrna brez stanja in entitetna zrna, na kratko bomo omenili tudi sporočilna zrna. V osrednjem delu bomo pozornost posvetili kontekstom, predvsem konverzacijskemu kontekstu, ki je v bil prvič predstavljen prav v Seamu, kreiranju kode s seam-gen generatorjem, varnosti ter poslovnemu procesu. Diplomsko delo bomo zaključili z implementacijo in prikazom delovanja spletnih storitev.
Ključne besede: seam, aplikacijsko ogrodje, java server faces, java zrna, hibernate, ajax
Objavljeno: 09.03.2010; Ogledov: 1844; Prenosov: 120
.pdf Celotno besedilo (3,26 MB)

4.
SPLETNE STORITVE NA WINDOWS MOBILE IN ANDROID
Marko Čulibrk, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo pregledali uporabo spletnih storitev na mobilnih telefonih. Osredotočili smo se na telefone z operacijskim sistemom Windows Mobile in Android. Slednja smo vzeli pod drobnogled in raziskali zmožnosti za povezovanje s spletnimi storitvami. V okviru tega smo raziskali povezovanje s spletnimi storitvami SOAP in REST. Prav tako smo raziskali, kako lahko vzpostavimo varno povezavo preko obeh. V praktičnem delu diplomske naloge smo prikazali, kako implementirati povezovanje na spletne storitve. Pri tem smo tudi pokazali, kako bi lahko to zmogljivost uporabili za bolj praktično aplikacijo, ki izkorišča GPS na telefonu.
Ključne besede: spletne storitve, SOAP, REST, mobilne platforme, Windows Mobile, Android, kSOAP, .Net Compact Framework, WSDL
Objavljeno: 26.07.2010; Ogledov: 2329; Prenosov: 251
.pdf Celotno besedilo (2,13 MB)

5.
RAZVOJ BOGATIH SPLETNIH VMESNIKOV Z UPORABO SILVERLIGHT
Darko Domjan, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi so predstavljene temeljne lastnosti bogatih spletnih aplikacij, njihove prednosti in vpliv, ki ga imajo na obstoječe tehnologije in uporabnike. Podrobneje je predstavljen Microsoft Silverlight, pri katerem si ogledamo funkcionalnosti, arhitekturo in način razvoja aplikacij s primeri. S primerjavo in ključnimi značilnostmi sta predstavljeni tudi dve konkurenčni RIA ogrodji, JavaFX in Adobe Flex. V zaključnem delu je predstavljena preprosta arkadna igra razvita v ogrodju Silverlight, na kateri so praktično prikazane bistvene funkcionalnosti tega ogrodja.
Ključne besede: RIA, Silverlight, bogate spletne aplikacije, spletni vmesniki
Objavljeno: 20.12.2010; Ogledov: 1642; Prenosov: 118
.pdf Celotno besedilo (1,74 MB)

6.
FORMAT JSON IN ORDERLY V SPLETNIH APLIKACIJAH
Srečko Žličar, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu predstavljamo format JSON, ki je namenjen hitrejšem izvajanju spletnih aplikacij. Nov format je idealen za prenos podatkov znotraj spletnih aplikacij, saj je podmnožica programskega jezika JavaScript, v katerem komunicirajo spletni brskalniki. Prednost pa je tudi ta, da podatki po prenosu niso predstavljeni kot niz znakov, ampak imajo dodeljene podatkovne tipe. Predstavili pa bomo tudi orodje Orderly, ki omogoča enostavno ustvarjanje JSON shem. Podatke v mikro-jeziku Orderly enostavno opišemo ter prevedemo v shemo. Vse, kar potrebujemo za opis, je le poznavanje nekaj pravil.
Ključne besede: format JSON, pristop AJAX, mikro-jezik Orderly, JSON sheme, spletne aplikacije, standard HTML5
Objavljeno: 14.01.2011; Ogledov: 1851; Prenosov: 140
.pdf Celotno besedilo (1,91 MB)

7.
SAMODEJNA PRETVORBA IZ BPMN MODELOV V BPEL IZVAJALNI JEZIK
Andrej Hrnčič, 2010, diplomsko delo

Opis: V današnjem času je hiter in prilagodljiv odziv na spremembe v poslovnem svetu ključna lastnost, s katero podjetja ostajajo konkurenčna na trgu. Diplomsko delo kot delno rešitev tega problema predstavlja postopek pretvorbe modelov poslovnih procesov v izvedljivo kodo s pomočjo algoritmov in namenske programske opreme. V ta namen sta v prvem delu predstavljena dva standarda, med katerima se bo pretvorba vršila. Začetni je tako imenovana BPMN notacija, ki je namenjena modeliranju poslovnih procesov, ciljna oblika pa je jezik BPEL, v katerem se procesi izvedejo. V nadaljevanju so predstavljeni različni pristopi za pretvorbo, ki temeljijo na matematičnih osnovah, razvitih v ta namen. Čeprav je veliko modelov možno enostavno pretvoriti v izvajajoč algoritem, je za nekatere strukture potrebna globlja analiza in poznavanje postopkov preslikave, ki so v nadaljevanju podrobno predstavljeni. Drugi del diplomske naloge zajema opis in uporabo programske opreme podjetja IBM, ki je namenjena temu opravilu. Primeru uporabe pretvorbe nad dejanskim primerom poslovnega procesa sledi tudi pregled nad možnostjo iterativnega razvoja v življenjskem ciklu procesa.
Ključne besede: SOA, BPMN, BPEL, IBM WebSphere, Poslovni procesi
Objavljeno: 20.12.2010; Ogledov: 1834; Prenosov: 123
.pdf Celotno besedilo (3,63 MB)

8.
9.
VREDNOTENJE KAKOVOSTI DOMENSKO SPECIFIČNIH XML SHEM
Maja Pušnik, 2014, doktorska disertacija

Opis: Disertacija naslavlja celovit pristop za objektivno vrednotenje XML shem, katerih kakovost vpliva na učinkovitost razvoja informacijskih rešitev in storitev. Ker se XML sheme množično uporabljajo v različnih domenah, je bilo ključno raziskovalno vprašanje, kateri so tisti vidiki in parametri kakovosti XML shem, ki so splošno veljavni, ter kateri so pogojeni z značilnostmi domene uporabe. Razvit je pristop objektivnega vrednotenja kakovosti XML shem (indeks kakovosti), ki temelji na šestih vidikih kakovosti (strukturiranost, preglednost in dokumentiranost, optimalnost, minimalnost, ponovna uporabnost ter povezljivost). Za oceno vidikov kakovosti so predstavljene sestavljene metrike, preverjene na naboru 250 XML shem. S pomočjo empiričnih raziskav in statističnih analiz so identificirani domensko specifični vidiki kakovosti XML shem, podan je predlog domensko specifičnega vektorja za vrednotenje XML shem. Oblikovan je nabor priporočil in dobrih praks uporabe ključnih gradnikov XML shem ter značilnih vzorcev gradnje XML shem po posameznih domenah.
Ključne besede: XML shema, XML dokument, kakovost, ocena kakovosti, metrike, gradniki, vzorci gradnje XML shem
Objavljeno: 13.02.2014; Ogledov: 1111; Prenosov: 195
.pdf Celotno besedilo (7,87 MB)

10.
Investigation of moderator factors in e-business adoption
Boštjan Šumak, Marjan Heričko, Zoran Budimac, Maja Pušnik, 2017, izvirni znanstveni članek

Opis: E-business technology is becoming one of the most important global markets where e-business solutions will have to adapt to new technologies. The main objective in this study was to synthesize existing knowledge in the field of e-business technology acceptance and to understand differences in Technology Acceptance Model (TAM) related causal effect sizes for different e-business contexts. A quantitative meta-analysis of existing empirical research about factors affecting e-business adoption was conducted using 89 published papers that provided empirical data about causal relationships. A moderator analysis was carried out to investigate the moderating effect of four factors: consumer type, device type, continent and respondent type. The results of the study showed a moderating effect for all four proposed factors in almost all TAM-related causal paths. The study also showed that TAM is the most common theory being applied in e-business adoption research.
Ključne besede: e-business acceptance, meta-analysis, moderator factors analysis, TAM, UTAUT, B2C, B2B
Objavljeno: 06.07.2017; Ogledov: 315; Prenosov: 51
.pdf Celotno besedilo (568,52 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.28 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici