SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ZADOVOLJSTVO STANOVALCEV S KOMUNIKACIJO NEGOVALNEGA TIMA
Maja Meško, 2010, diplomsko delo

Opis: Pomen komunikacije je v osebnem, prav tako tudi v poklicnem življenju, vedno bolj v ospredju. Poklic medicinske sestre zaradi usmerjenosti k delu z ljudmi zahteva znanje in obvladovanje komunikacije. Skozi proces komunikacije medicinska sestra razvija svojo osebnost, odkriva pričakovanja starostnikov do nje in njena pričakovanja v odnosu do starejših. V diplomskem delu je predstavljen pomen zadovoljstva stanovalcev s komunikacijo negovalnega tima. Z raziskavo smo želeli opredeliti vrste komunikacije v zdravstveni negi. Ugotavljali smo zadovoljstvo stanovalcev s komunikacijo članov negovalnega tima v domu starejših. Zanimalo nas je, kako pogosto prihaja do konfliktnih situacij zaradi neustrezne komunikacije med člani negovalnega tima in stanovalci. Ugotovili smo, da stanovalci niso popolnoma zadovoljni s komunikacijo članov negovalnega tima. Najpogostejši vzroki nezadovoljstva s strani stanovalcev so, ker člani negovalnega tima ne upoštevajo nekaterih želja stanovalcev. Del krivde za nastanek konfliktov bi lahko pripisali predvsem neustrezni profesionalni komunikaciji. Velikokrat člani negovalnega tima niso pripravljeni prisluhniti stanovalcem in z ustrezno komunikacijo preprečiti ali omiliti konflikte. Odprtost in profesionalna komunikativnost članov negovalnega tima, kot ju želijo stanovalci, bi prinesla večje zadovoljstvo tako stanovalcem kot tudi članom negovalnega tima. Odnose med člani negovalnega tima in stanovalci bi izboljšali, če bi pogosteje uresničili želje stanovalcev, ki si želijo predvsem prijazne, zgovorne, potrpežljive, razumevajoče člane negovalnega tima.
Ključne besede: starost, starostnik, komunikacija, negovalni tim, institucionalno varstvo
Objavljeno: 11.06.2010; Ogledov: 1969; Prenosov: 351
.pdf Polno besedilo (686,38 KB)

2.
Kakšen je raziskovalni potencial na področju letalstva v Sloveniji
Maja Meško, Katja Hanžič, Mitja Štiglic, Stanislav Božičnik, 2011, samostojni strokovni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Ključne besede: letalstvo, letalske možnosti, raziskovalna politika
Objavljeno: 01.06.2012; Ogledov: 632; Prenosov: 6
URL Polno besedilo (0,00 KB)

3.
Methodology of an aircraft accident response system assessment
Franc Željko Županič, Maja Meško, Iztok Podbregar, 2012, izvirni znanstveni članek

Opis: The paper investigates the ability to learn from an aircraft accident as the opportunities for learning diminish with the decline in the accident rate. A safety compromising case is studied as the processes of aircraft accident intervention and recovery can degrade the ability of an aircraft accident investigation process to enhance aviation safety by revealing accident causation. In the case study an assessment of the Slovenian aircraft accident response system was made. For the purpose of evaluating the successfulness of aircraft accident intervention and effectiveness of recovery, a model of aircraft accident response system requirements has been developed. Based on non-conformances identified by the model of requirements, remedial measures are proposed for the enhancement of the aircraft accident response system operation. Criteria for the definition of the transition from accident intervention to recovery are derived from the assessment findings in a manner not to impede the aircraft accident investigation effectiveness and efficiency.
Ključne besede: aircraft accident, response system, intervention, recovery, investigation, crisis management
Objavljeno: 02.06.2017; Ogledov: 114; Prenosov: 4
.pdf Polno besedilo (321,01 KB)

4.
Voditeljstvo in uvajanje modela odličnosti EFQM v slovenskem visokem šolstvu
Maja Pungeršek, Matjaž Maletič, Jana Suklan, Maja Meško, 2015, izvirni znanstveni članek

Opis: Raziskovalno vprašanje (RV): Kakšno je udejstvovanje voditeljev pri dejavnikih voditeljstva v slovenskem visokem šolstvu (VŠ) in kakšna je možnost vpeljave modela EFQM v celotno slovensko VŠ? Namen: Namen prispevka je proučiti udejstvovanje voditeljev pri dejavnikih voditeljstva v slovenskem VŠ in uvajanje modela EFQM v slovensko VŠ ter nakazati možne usmeritve za izboljšanje stanja. Metoda: Prispevek temelji na teoretičnem in empiričnem delu. Teoretični del zajema analizo in kritično presojo obravnavanega koncepta kakovosti in voditeljstva. Empirični del temelji na kvalitativni raziskavi. Za pridobivanje podatkov je bil uporabljen spletni intervju. Raziskava je bila izvedena z voditelji visokošolskih zavodov (VZ) v slovenskem javnem in zasebnem VŠ. Rezultati: Ključna ugotovitev, ki izhaja iz raziskave se navezuje na nerazumevanje koristi, ki jih model poslovne odličnosti in ustrezno voditeljstvo prinese visokošolskemu zavodu (VZ). Ugotovitve kažejo, da slovenski visokošolski prostor še ni pripravljen za učinkovito izvajanje modela EFQM. Organizacija: Rezultati raziskave ponujajo vodstvu VZ koristno informacijo o tem, na kaj morajo biti pozorni za prehod slovenskega VŠ iz obstoječih sistemov kakovosti na model EFQM. Družba: Raziskava prikazuje zavedanja in spremembe, ki so po mnenju voditeljev slovenskih VŠ potrebne za vpeljavo sprememb na področju voditeljstva v slovenskem VŠ in posledično za vpeljavo modela EFQM v celotno slovensko VŠ, kar bi lahko prispevalo k celovitemu dvigu zavesti in kakovosti v celotnem slovenskem VŠ. Originalnost: Raziskava izvirno in celovito prikazuje in pojasnjuje voditeljstvo VZ in kakovost, odličnost ter ugled slovenskega VŠ, prav tako pa dopolnjuje dosedanje ugotovitve na obravnavanem področju. Omejitve/nadaljnje raziskovanje: Raziskava je omejena na spoznanja o trenutnem stanju voditeljstva v slovenskem VŠ in predstavlja osebna mnenja in poglobljene vpoglede sodelujočih v raziskavi. Prav tako pa raziskava predstavlja izhodišče za nadaljnja raziskovanja, na primer raziskovanje mnenj zunanjih udeležencev VŠ.
Ključne besede: CAF, EFQM, intervju, kakovost, visoko šolstvo, menedžment, vodenje, voditeljstvo, odličnost
Objavljeno: 02.08.2017; Ogledov: 26; Prenosov: 0
.pdf Polno besedilo (404,63 KB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici