| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Modeliranje odločitvenega znanja za pomoč pri promociji zdravil na recept
Maja Krejan, 2013, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu obravnavamo proces promocije zdravil na recept s posebnim poudarkom na modeliranju ustreznega znanja v ta namen. Analizirali smo dejavnike pristopa k promociji zdravil pri zdravnikih. Med njimi smo izvedli anketo in jo analizirali v računalniškem programu DEXi. Anketna vprašanja smo pripravili na osnovi dosedanjega dela strokovnih sodelavcev. Vprašanja so oblikovana tako, da imajo odgovori nadaljnjo uporabno vrednost. Analiza rezultatov je pokazala, da zdravniki pogosteje predpišejo generično zdravilo slovenskega porekla kot pa originalno zdravilo. Zelo pomemben dejavnik, ki vpliva na predpisovalne navade zdravnikov, je tudi omogočanje različnih oblik izobraževanja za zdravnike. Ravno tako sta za prepričljiv pristop strokovnega sodelavca pomembna dobro razvit občutek za delo z ljudmi in intuicija. Zdravniki se tudi pogosteje odločajo za predpisovanje novega zdravila pri novih bolnikih in veliko manj pri že obstoječih. Za pomembne dejavnike, ki vplivajo na predpisovalne navade zdravnikov, so se izkazali tudi boljše zdravnikovo poznavanje specifičnega področja medicine, povezovanje strokovnega sodelavca s podjetjem, iz katerega prihaja, kontinuiteta strokovnega sodelavca, varnost zdravil in lastne izkušnje zdravnikov s posameznim zdravilom. Dobljeni rezultati imajo poleg osnovne vrednosti še dodano vrednost, saj so v nalogi izpostavljeni še drugi dejavniki, ki so lahko dobra osnova za delo na področju marketinga ter izvajanja izobraževalnih procesov za strokovne sodelavce.
Ključne besede: odločanje, modeliranje znanja, promocija zdravil, recept
Objavljeno v DKUM: 10.04.2014; Ogledov: 1826; Prenosov: 110
URL Povezava na celotno besedilo

Iskanje izvedeno v 4.65 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici