| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vloga inkluzivnih pedagogov pri spodbujanju duševnega zdravja otrok s posebnimi potrebami na osnovnih šolah : magistrsko delo
Maja Košenina, 2025, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo raziskovali vlogo inkluzivnih pedagogov pri spodbujanju duševnega zdravja otrok s posebnimi potrebami v osnovnih šolah. V teoretičnem delu smo predstavili temeljne pojme s področja inkluzivnega izobraževanja, značilnosti otrok s posebnimi potrebami ter dejavnike, ki vplivajo na njihovo duševno zdravje. Osredotočili smo se tudi na pristope, strategije in tehnike, ki jih inkluzivni pedagogi uporabljajo pri delu, ter na pomen sodelovanja s strokovnjaki in družinami. V empiričnem delu smo uporabili kvalitativno raziskovalno metodologijo in metodo pol strukturiranih intervjujev, ki smo jih izvedli s 17 inkluzivnimi pedagoginjami iz različnih regij Slovenije. Ugotovitve kažejo, da pedagoginje svojo vlogo razumejo predvsem kot čustveno, podporno in povezovalno, saj si prizadevajo ustvarjati varno, spodbudno in vključujoče okolje za otroke. Izpostavile so pomen individualiziranih pristopov, strukturiranega okolja ter sodelovanja z drugimi deležniki. Rezultati nakazujejo, da je vloga inkluzivnih pedagogov ključna pri podpori duševnemu zdravju otrok s posebnimi potrebami, a še vedno pogosto spregledana, zato bi bilo smiselno okrepiti sistemsko podporo in prepoznavnost njihovega dela.
Ključne besede: inkluzivni pedagogi, otroci s posebnimi potrebami, duševno zdravje, osnovna šola, sodelovanje
Objavljeno v DKUM: 19.09.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (1,28 MB)

2.
GRAFIKA V 1. RAZREDU OSNOVNE ŠOLE : diplomsko delo
Maja Košenina, 2022, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Grafika v 1. razredu osnovne šole je sestavljeno iz teoretičnega in praktičnega dela. V teoretičnem delu smo opisali posamezna likovna področja s poudarkom na grafiki, se osredotočili na tehnike, ki jih likovno področje grafike ponuja in vse skupaj povezali z likovnim motivom in likovnim ritmom. V praktičnem delu smo načrtovali pet likovnih dejavnosti, ki smo jih dokumentirali in analizirali. Otroci so prek dejavnosti spoznali nekatere grafične tehnike in razvijali svojo likovno ustvarjalnost na njim nov in zanimiv način. V proces izvajanja je bilo vključenih 22 otrok starih med 6 in 7 let. Ob pisanju diplomske naloge smo si zadali štiri raziskovalna vprašanja, s pomočjo katerih smo ugotovili, da so vse grafične tehnike, ki smo jih obravnavali v sklopu diplomske naloge, bile primerne. Največ zanimanja in pozornosti pri otrocih sta privabili tehniki monotipije in tiska s pečatniki. Otroci so nas zelo presenetili pri uporabi pripomočkov in materialov, s katerimi so se večinoma srečali prvič, saj so bili z njimi zelo spretni. Ob ustvarjanju smo spodbujali predvsem lastno domišljijo otrok, večjih spodbud ni bilo potrebnih.
Ključne besede: Likovna področja, grafika, grafične tehnike, likovno izražanje otrok.
Objavljeno v DKUM: 02.09.2022; Ogledov: 797; Prenosov: 144
.pdf Celotno besedilo (7,75 MB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici