SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
VPLIV ELEMENTARNIH IGER ZA RAZVOJ GIBALNIH ZNANJ
Maja Jezernik, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Vpliv elementarnih iger za razvoj gibalnih znanj je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu so predstavljene stopnje gibalnega razvoja otroka, vloga elementarnih iger v telesnem in gibalnem razvoju, gibalna znanja ter gibalno izkušenjsko bogato okolje. V empiričnem delu diplomskega dela pa so prikazani rezultati raziskave o vplivu elementarnih iger v predšolskem obdobju na razvoj gibalnih znanj pri otrocih. Raziskava je potekala v obliki pedagoškega eksperimenta. S testiranjem 38 otrok drugega starostnega obdobja in z obdelavo podatkov smo ugotavljali razliko v gibalnih znanjih med otroki, ki so dva meseca v okviru redne gibalne dejavnosti imeli načrtovane in strokovno vodene elementarne igre, in otroki, ki v tem času niso imeli posebnega poudarka na elementarnih igrah. Rezultati raziskave so naslednji: na začetnem in končnem testiranju ni bilo razlike med dečki in deklicami v rezultatih testiranja gibalnih znanj; na končnem testiranju so otroci eksperimentalne skupine dosegali boljše rezultate, kot otroci kontrolne skupine; načrtovane in strokovno vodene elementarne igre vplivajo na razvoj gibalnih znanj.
Ključne besede: gibalni razvoj otrok, elementarne igre, gibalna znanja v predšolskem obdobju, gibalno izkušenjsko bogato okolje.
Objavljeno: 12.12.2011; Ogledov: 1962; Prenosov: 603
.pdf Celotno besedilo (736,43 KB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici