| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
REGULATIVA OGLAŠEVANJA V EVROPSKI UNIJI
Maja Jagodič, 2009, diplomsko delo

Opis: Oglaševanje je zagotovo zelo dinamična gospodarska panoga, ki jo spodbuja kreativnost, a jo hkrati tudi zavira, ker prinaša nove in nove vrste oziroma načine oglaševanja, ki morajo biti primerni in pravilni, da so kos pravni regulaciji, ki jo spodbuja v njeni pozitivni konkurenčni naravnanosti in omejuje v nelojalni komercialnosti. Zaradi raznovrstnosti in spremenljivosti je oglaševanje nemogoče klasificirati kot zaokroženo pravno področje. Zakonodaja ne more dokončno opredeliti določene dejavnosti posamezne družbe. Temelji na dejstvih, ki jih je lahko dokazati. Pogosto je za dejavnost pomembno tudi ocenjevanje njene dobre prakse. Posamezna stroka želi znotraj svojega ustvarjanja vzpostaviti večjo raven strokovnosti ali se izogniti večji restrikciji s strani države. Panoge zato vzpostavijo lastna pravila, ki so dopolnitev zakonodaje npr. v obliki kodeksov.
Ključne besede: oglaševanje, samoregulacija oglaševanja, Slovenski oglaševalski kodeks
Objavljeno: 17.11.2009; Ogledov: 1523; Prenosov: 143
.pdf Celotno besedilo (336,68 KB)

3.
E-IZOBRAŽEVANJE NA SLOVENSKIH UNIVERZAH
Maja Jagodič, 2010, magistrsko delo

Opis: Z magistrsko nalogo smo predstavili teorijo o e—izobraževanju ter analizirali stanje na področju e—izobraževanja na slovenskih univerzah. V teoretičnem delu je predstavljena vrednost in pomen znanja, razložena je terminologija na področju izobraževanja in učenja. Nadalje predstavljamo terminologijo vseživljenjskega izobraževanja oziroma učenja ter izobraževanja na daljavo, ki je bilo predhodnik e—izobraževanja. Opisali in predstavili smo e—izobraževanje ter informacijsko—komunikacijsko tehnologijo (IKT). Predstavili in opisali smo vrste, oblike, načine in orodja e—izobraževanja. V raziskovalnem delu so predstavljeni rezultati raziskave e—izobraževanje med članicami slovenskih univerz. V raziskavi je sodelovalo 48 od 55 članic slovenskih univerz. Raziskava je pokazala, da članice slovenskih univerz v večini še nimajo vpeljanega e—izobraževanja ali kombiniranega izobraževanja. Na podlagi raziskave smo ugotovili, da je med članicami slovenskih univerz sistem »Moodle« najpogosteje uporabljen portal za podporo e—izobraževanja. Na podlagi raziskave smo predstavili dejansko stanje na področju e—izobraževanja na slovenskih univerzah. Oblikovali smo predloge sprememb za izboljšanje e—izobraževanja na slovenskih univerzah. Predstavili smo odkrite, zlasti morebitne nove zakonitosti (priložnosti in težave) e—izobraževanja na slovenskih univerzah.
Ključne besede: - e – izobraževanje, - kombinirano izobraževanje, - informacijsko–komunikacijska tehnologija, - sistem »Moodle«.
Objavljeno: 11.01.2011; Ogledov: 2081; Prenosov: 377
.pdf Celotno besedilo (4,87 MB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici