| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ZAZNANO TVEGANJE PRI ODLOČANJU O NAKUPU IZDELKA
Maja Gjerkeš, 2014, diplomsko delo

Opis: Določeno stopnjo tveganja doživi prav vsak posameznik, ko se določa o nakupu izdelkov ali storitev. Ali je ta stopnja nizka ali visoka, pa je odvisno od vrste dejavnikov, ki vplivajo na naše nakupne odločitve. Dejavniki, ki vplivajo na vedenje odjemalcev so psihološkega in socialnega izvora. Torej na posameznike kot odjemalce na eni strani vpliva vrsta dejavnikov kot so zaznavanje, učenje in spomin, motivacija, stališča, osebnost, odnos do stvari in storitev ter na drugi strani okolje in kultura, skupine in družbeni mediji, gospodinjstva in organizacije.
Ključne besede: Zaznano tveganje, vedenje odjemalcev, nakupno odločanje, nakupni proces, zaznavanje, odjemalec.
Objavljeno: 05.12.2014; Ogledov: 644; Prenosov: 178
.pdf Celotno besedilo (781,59 KB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici