| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
POMEN ZADOVOLJSTVA ZAPOSLENIH V DANAŠNJEM ČASU
Maja Fujan, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo obravnavali zadovoljstvo zaposlenih v današnjem času, in sicer tako teoretično kot tudi praktično; v teoretičnem delu smo razložili pojme, kot so zadovoljstvo zaposlenih, organizacijska klima in motivacija. Poudarili smo njihov pomen, saj lahko organizacija z razumevanjem navedenih pojmov dosega uspešne poslovne izide. V praktičnem delu naloge pa smo analizirali zadovoljstvo zaposlenih v današnjem času med zaposlenimi v javnem in zasebnem sektorju. Glavni namen diplomskega dela v raziskovalnem delu je ugotoviti stopnjo zadovoljstva zaposlenih ter stanje med zaposlenimi v današnjih negotovih časih in prispevati k boljšemu razumevanju pojma zadovoljstva zaposlenih. Za zbiranje podatkov smo si izbrali anketni vprašalnik o zadovoljstvu zaposlenih. Vprašalnik smo sestavili iz posameznih vprašanj, pri katerih so anketiranci s pomočjo priložene lestvice podali svoje strinjanje oziroma nestrinjanje. Dimenzije, v okviru katerih so anketiranci podali svojo oceno za posamezno trditev, so: zadovoljstvo z delodajalcem, zadovoljstvo z nadrejenim in sodelavci, delovni pogoji in plača.
Ključne besede: zadovoljstvo zaposlenih, organizacijska klima, motivacija, motivacijske teorije.
Objavljeno: 24.06.2014; Ogledov: 917; Prenosov: 174
.pdf Celotno besedilo (636,58 KB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici