1. Vpliv instrumentov marketinškega komuniciranja na zadovoljstvo uporabnikovMaja Bohak, 2021, magistrsko delo Opis: V magistrskem delu smo preučevali marketinško komuniciranje ter njegovo vlogo v podjetju Loterija Slovenije, d. d. Ker se zavedamo, da je marketinško komuniciranje veliko več kot samo prenos sporočila od podjetja do potrošnika, smo raziskali, kakšen vpliv ima na zadovoljstvo njegovih odjemalcev. V teoretičnem delu smo najprej opredelili glavne instrumente marketinškega komuniciranja ter predstavili pojme zadovoljstva potrošnikov. Podrobneje smo predstavili Loterijo Slovenije, d. d., njeno ponudbo storitev, orodja za pospeševanje prodaje in oglaševanje.
V empiričnem delu smo na podlagi pridobljenih podatkov iz vzorca 100 anketirancev raziskali, kakšno je marketinško komuniciranje izbranega podjetja ter kakšno je zadovoljstvo v izbranem vzorcu ljudi. Zbrane podatke smo analizirali s pomočjo statističnega programa ter jih tudi grafično prikazali. Izvedli smo faktorsko analizo, s pomočjo katere smo iskali razlike v zadovoljstvu s posameznimi vidiki storitev glede na starost ter mesečni dohodek. Ugotovili smo, da je pomemben del marketinškega komuniciranja oglaševanje, ki anketirance velikokrat spodbudi k nakupu ali jih vsaj opomni na aktualno ponudbo. Prav tako so nam izsledki raziskave pokazali, da ima marketinško komuniciranje pomembno vlogo pri nakupu storitev. Ključne besede: Marketinško komuniciranje, zadovoljstvo, Loterija Slovenije, oglaševanje, pospeševanje prodaje Objavljeno v DKUM: 01.09.2021; Ogledov: 773; Prenosov: 98 Celotno besedilo (1,39 MB) |
2. Spletna prodaja oblačil in obutve blagovne znamke adidasMaja Bohak, 2017, diplomsko delo Opis: Živimo v svetu nenehnih tehnoloških sprememb, katerim namenjamo vse več pozornosti. Brez računalnikov, telefonov, predvsem pa interneta si več ne znamo predstavljati življenja, saj so pomembni dejavniki, ki jih uporabljamo v našem vsakdanjiku. Z njihovo pomočjo lahko nakupujemo izdelke kar od doma. Spletna prodaja je vse bolj razširjena in zanjo se odloča vse več uporabnikov spleta. V diplomskem projektu smo sprva predstavili svetovni splet ter spletne strani, da smo sploh lahko ugotovili, kako je spletna trgovina nastala. Osredotočili smo se na dejavnike, ki pomembno vplivajo na spletno trgovino ter nato na praktičnem primeru spoznali, kakšne nakupne navade imajo sodelujoči v raziskavi pri nakupovanju oblačil in obutve blagovne znamke Adidas. Spoznali smo, da še vedno prevladuje klasično nakupovanje, vendar kljub temu je spletna prodaja vedno bolj razširjena in zanjo se odloča vse več ljudi. Pri tem pomembno vplivajo ugodnosti, ki jih lahko kupci pridobijo z kupovanjem preko spleta kot na primer brezplačna poštnina. Najpomembneje je, da je kupec z izdelkom zadovoljen, saj se bo v tem primeru ponovno odločil za spletni nakup. Ključne besede: splet, prodaja, Adidas, internet, oblačila, obutev Objavljeno v DKUM: 29.11.2017; Ogledov: 1939; Prenosov: 228 Celotno besedilo (1,16 MB) |
3. PREVERJANJE ZNANJA PRI LIKOVNI VZGOJI ZA PODROČJE RISANJAMaja Bohak, 2010, diplomsko delo Opis: Preverjanje znanja v šolah je eden izmed temeljnih načinov, kako spremljati napredek učencev, saj se tako ugotovi, koliko učne snovi so učenci usvojili, predvsem pa, kako dobro je bila učna snov podana. Na tak način si učitelj pridobi potrebne informacije za oblikovanje zaključne ocene posameznega učenca, za nadaljnje načrtovanje učnega procesa, predvsem pa o kakovosti svojega dela.
Tako kot pri vseh predmetih se znanje preverja in ocenjuje tudi pri likovni vzgoji. Posebno pozornost pa smo namenili področju risanja, ki je pravzaprav osnova za ostala štiri področja, ki jih zajema sam predmet.
Glavni namen diplomske naloge je temeljil na sestavi različnih testnih nalog za področje risanja, ki smo jih razporedili v priročno banko nalog z rešitvami in navodili za ocenjevalca. Naloge so namenjene študentom 2. letnika razrednega pouka pri preverjanju njihovega znanja. Sestavili smo 30 nalog različnih tipov in jih ločili po kognitivnih ravneh. Tako zajema prva kognitivna raven 15 različni nalog, druga raven 8 in tretja kognitivna raven 7 nalog.
Seveda pa smo pozornost namenili tudi ostalim teoretičnim osnovam, ki jih je potrebno poznati, da lahko naloge oz. teste znanja sploh sestavimo. Tako smo najprej opredelili, kaj znanje sploh je in katere vrste znanja poznamo. Nato smo se posvetili tudi vsem pravilom in načelom za sestavljanje tekstnih nalog, prav tako smo preučili, katere vrste nalog poznamo. Posvetili smo se še nacionalnemu preverjanju znanja in samemu učnemu načrtu za likovno vzgojo in navedli glavne operativne cilje predmeta.
Ker pa je za sestavo testa pomembno, da poznamo tudi samo učno snov, smo naredili zbor vseh teoretičnih osnov s področja risanja. Ključne besede: preverjanje znanja, testi znanja, tipi nalog, likovna vzgoja, učni načrt za likovno vzgojo, področje risanja Objavljeno v DKUM: 23.12.2010; Ogledov: 3323; Prenosov: 373 Celotno besedilo (8,90 MB) |