| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Finančna in marketinška analiza za čebelarstvo Ciglarič
Maja Žibrat, 2017, magistrsko delo/naloga

Opis: V magistrski nalogi sta predstavljeni finančna in marketinška analiza Čebelarstva Ciglarič. V prvem delu naloge je s statističnimi podatki opisano stanje čebelarstva v Sloveniji, Evropski uniji in v svetu. V raziskavi so bili uporabljeni naslednji metodološki pristopi: deduktivni pristop na osnovi preučene literature, ki je predstavljena v prvem delu. Istočasno so opredeljene tudi raziskovalne hipoteze, katerih empirična verifikacija je razvidna iz drugega, empiričnega dela magistrske naloge. Ugotovljeno je, da čebelarstvo posluje ekonomsko upravičeno, saj je koeficient ekonomičnosti 1,28 in finančni rezultat dosega vrednost 1.236,13 €. Odločitev za preureditev čebelnjaka za apiterapijo je ocenjena kot finančno smiselna, saj se investicija v vrednosti 9.629, 2 € ob predpostavljenih vhodnih parametrih analize povrne v 5. letu poslovanja, ko NSV vrednost doseže 1.415,19 €. Ugodna je tudi ISD, ki doseže vrednost 13,42 %. V sklopu marketinške analize je ugotovljeno, da promocija pozitivno vpliva na prepoznavnost podjetja, s tem pa tudi na donosnost. Obravnavani sta bili dve leti poslovanja čebelarstva. Leto 2008 na začetku prodaje medu in 2016, ko je že bila vzpostavljena mreža strank in vpeljane promocijske dejavnosti. Prodaja se je dvignila za 66,6 % in s tem za prav toliko tudi promet.
Ključne besede: čebelarstvo, ekonomika, finančna analiza, marketinška analiza
Objavljeno v DKUM: 22.12.2017; Ogledov: 2000; Prenosov: 237
.pdf Celotno besedilo (1,79 MB)

2.
Business plan for a Zen garden
Maja Žibrat, Karmen Pažek, Vesna Mila Meden, 2015, izvirni znanstveni članek

Opis: The placement of a theme park in the form of a Zen garden, as a business opportunity in the Slovenian rural area, is discussed. The design of the garden, with all the major points of a standard business plan, is accurately presented, with a description of the business, branch, and services, market analysis, marketing strategy, financial projections, and a plan of the work and activities. The financial aspect is presented as the amount of investment, net present value, and internal rate of return. The amount of investment is estimated at € 14.891, which should be reimbursed within 4 years of operations. The estimated internal rate of return is estimated at 16.86%. Part of the study is the market analysis - conduction of a survey into knowledge of, and interest in, Zen and Zen gardens. The principles of landscape ecology are respected, as the Zen garden would be set in the woods and will blend seamlessly into the landscape.
Ključne besede: theme parks, sustainable tourism, investment, financial indicators, landscape ecology
Objavljeno v DKUM: 14.11.2017; Ogledov: 1796; Prenosov: 244
.pdf Celotno besedilo (219,69 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
POSLOVNI NAČRT ZA ZEN VRT
Maja Žibrat, 2015, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi je predstavljen poslovni načrt za zen vrt. V prvem delu je natančno predstavljena zasnova vrta z vsemi glavnimi sklopi standardnega poslovnega načrta: opis podjetja in panoge, opis storitve, analiza trga, strategija trženja, finančne projekcije ter načrt dela in aktivnosti, v drugem delu pa predstavljen finančni vidik. V tem delu so ocenjeni finančni parametri kot so višina investicije, neto sedanja vrednost, letni denarni tok in interna stopnja donosa. Višina investicije projekta je ocenjena na 14.890,70 €, povrnila pa naj bi se v 4 letih poslovanja. Ocenjena interna stopnja donosa ob povratku investicije je ocenjena na 16, 86 %. Del raziskave predstavlja tudi izvedba ankete o samem poznavanju in zanimanju za zen in zen vrt.
Ključne besede: zen vrt, poslovni načrt, investicija, neto sedanja vrednost
Objavljeno v DKUM: 29.05.2015; Ogledov: 2688; Prenosov: 312
.pdf Celotno besedilo (1,00 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici