| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Primerjava proizvodnje v lastnem podjetju s proizvodnjo pri zunanjem izvajalcu
Maša Petrič, 2024, magistrsko delo

Opis: Brez proizvodnje ni podjetja in brez podjetja ni končnih izdelkov. Izdelki, ki jih ljudje v današnjem času želijo, morajo biti nekje proizvedeni. Za proizvodnjo so potrebne surovine in material, oprema in delavci, zato se podjetja sprašujejo, katero metodo proizvodnje izbrati. Odločajo se med lastno proizvodnjo v podjetju, pri čemer izdelke proizvajajo sami. Druga možnost je outsourcing oziroma proizvodnja pri zunanjem izvajalcu, ki izdelke za podjetje proizvede pogodbeno. Največji dejavnik odločitve za podjetja je denar. Zavedati se morajo vseh stroškov, ki jih proizvodnja prinese, največji motivator pa je dobiček, ki ga ustvarijo. Zraven stroškov je veliko vprašanje kakovost in nadzor izdelkov, s katero vrsto proizvodnje podjetja dosežejo najvišje standarde. Največji proizvajalki na svetu sta še vedno Kitajska in Južna Amerika, kjer so stroški proizvodnje in delavcev najnižji. Posledično je cena izdelkov nizka, taka pa je tudi kakovost. Tamkajšnje proizvodnje se soočajo z veliko kritiko, saj razmere za delavce v nizkocenovnih državah niso idealne. Hkrati pa so podjetja z lastno proizvodnjo ena izmed najbolj cenjenih, ampak so izdelki posledično dražji. V sklopu magistrskega dela smo opredelili prednosti in slabosti obeh vrst proizvodnje in za lažje razumevanje za vsako navedli primer podjetja. Ugotovili smo, da je izbira proizvodnje odvisna predvsem od vrste izdelkov, ki jih želijo proizvajati, od dostopnosti surovin in materiala ter finančne zmogljivosti. Vsak, ki je pred to odločitvijo, mora natančno analizirati tako svoje podjetje kot tudi proizvodnjo in zunanje vplive. Dejavnikov, ki vplivajo na to izbiro, je veliko in so različni za vsako podjetje in državo, v kateri se podjetje nahaja. V analizi primera podjetij Seltron in IKEA smo te vplive združili in pojasnili, zakaj sta se odločili za te vrste proizvodnje. V natančnejši analizi pa smo ugotovili, da je metod proizvodenj več in da obstajajo tudi mešane, pri katerih se združijo in med seboj sodelujejo lastna proizvodnja in zunanji izvajalci.
Ključne besede: Koncept proizvodnje, lastna proizvodnja, proizvodnja pri zunanjem izvajalcu, outsourcing, primerjalna analiza.
Objavljeno v DKUM: 29.11.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (1,60 MB)

2.
Spletno oglaševanje na družbenih medijih kot instrument mednarodnega trženjskega komuniciranja
Maša Petrič, 2021, diplomsko delo

Opis: Oglaševanje postaja del našega vsakdana. Karkoli počnemo, se bomo nekje srečali z oglasi. Najbolj učinkovito in priljubljeno je postalo oglaševanje na družbenih medijih. Lahko bi rekli, da je že vsako podjetje prisotno na družbenih medijih oziroma na njih oglašuje. V teoretičnem delu diplomskega projekta smo predstavili mednarodno trženjsko komuniciranje, komunikacijske medije in kanale ter instrumente trženjskega komunikacijskega spleta. Slednje smo nato povezali s spletnim oglaševanjem in družbenimi mediji. V empiričnem delu smo predstavili spletno oglaševanje dveh slovenskih in dveh tujih podjetij, ki delujejo na mednarodnih trgih in so iz dveh različnih panog. Nato smo opravili primerjalno analizo njihovega oglaševanja na družbenih medijih.
Ključne besede: mednarodno trženjsko komuniciranje, komunikacijski splet, oglaševanje, spletno oglaševanje, družbeni mediji
Objavljeno v DKUM: 14.10.2021; Ogledov: 1117; Prenosov: 225
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici