1.
KONKURENČNOST RAIFFEISENBANK LEIBNITZ EGEN IN NJENE PONUDBE NA SLOVENSKEM BANČNEM TRGUMaša Leban, 2011, diplomsko delo
Opis: Slovenski bančni trg je deležen sprememb, ki so v veliki meri posledica vstopa Slovenije v Evropsko Unijo. Na podlagi Direktive Sveta Evropske Skupnosti lahko države članice opravljajo na območju Slovenije vzajemno priznane bančne storitve. Te lahko opravlja preko ustanovljene podružnice ali neposredno na bančnem trgu. Tako se na trgu pojavlja vedno več ponudnikov bančnih storitev in posledično narašča tudi konkurenca. Močan vpliv na konkurenco imajo številne direktive Evropske Unije, ki težijo k enotnemu trgu. Banke ponujajo enake bančne storitve, razlikujejo jih pogoji in cene. Pri primerjavi bančnih storitev sem ugotovila da se cene med slovenskimi ponudniki ne razlikujejo bistveno. Raiffeisenbank Leibnitz je na podlagi cen med manj ugodnimi ponudniki. Tudi paleta storitev Raiffeisenbank Leibnitz se v večji meri razlikuje od ponudbe slovenskih bank, kar gre pripisati temu da v večini svoje dejavnosti opravljajo na avstrijskem bančnem trgu. Svoje prednosti in s tem konkurenčnost mora poiskati v subjektivnih dejavnikih, ki jih težko določimo, saj so odvisni od vsakega posameznika. Ti dejavniki (zaposleni, okolje, tehnična podpora), ki definirajo bančni produkt, vplivajo na kakovost storitve in zadovoljstvo odjemalca storitve. In ravno ti dejavniki so razlikovalna lastnost med ponudniki bančnih storitev
Ključne besede: konkurenca v bančništvu, SEPA, Zakon o potrošniških kreditih, Basel III, bančna storitev oz. produkt, osebni račun, plačilne kartice, varčevanje, krediti, naložbe, zavarovanja, elektronsko bančništvo
Objavljeno: 29.06.2011; Ogledov: 1437; Prenosov: 111
Celotno besedilo (932,95 KB)