| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Učne strategije študentov na visokošolski ustanovi
Maša Košir, 2024, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom "Učne strategije študentov na visokošolski ustanovi" raziskuje učne strategije, ki jih študenti uporabljajo med študijem. Razumevanje teh strategij je ključno za izboljšanje kakovosti izobraževalnega procesa na visokošolski ravni, ki ima pomembno vlogo pri intelektualnem razvoju mladih. Teoretični del naloge obravnava osnovne pojme in opredelitve učenja ter učnih strategij, vključno s tradicionalno metodo, kot je ponavljanje, in sodobnejšimi pristopi, kot so tehnologija, skupinsko delo in samostojno raziskovanje. Empirični del zajema raziskavo med študenti različnih starosti. Podatke smo zbirali z anketnim vprašalnikom, ki je zajemal vprašanja o učnih strategijah, načinih dela, udeležbi na predavanjih in vajah ter zapisovanju predavane snovi. Namen raziskave je sistematično raziskati in razumeti učne strategije študentov na visokošolskih ustanovah, vključno z njihovimi navadami pri učenju, pogostostjo uporabe različnih strategij ter organizacijo učenja pri predavanjih in vajah. Raziskava poudarja raznolikost v uporabi učnih strategij, prilagojenih posameznim potrebam in interesom. Zaključki naloge poudarjajo prilagajanje učnega okolja in didaktičnih pristopov potrebam študentov ter spodbujanje uporabe različnih učnih strategij za izboljšanje učnega procesa, vključno z večjo uporabo tehnologije, skupinskim delom ter aktivnim sodelovanjem študentov v pedagoškem procesu, kar prispeva k bolj kakovostnemu visokošolskemu izobraževanju.
Ključne besede: učne strategije, visokošolsko izobraževanje, učenje
Objavljeno v DKUM: 19.11.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 50
.pdf Celotno besedilo (1,12 MB)

2.
Analiza stilov vodenja prometne operative v podjetju Ljubljanski potniški promet d.o.o.
Maša Košir, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Danes se na delovnih mestih vsakodnevno soočamo z različnimi stili vodenja, ki pa niso vsi enako učinkoviti in dovolj motivirajoči, zato je pomembno najti najučinkovitejšega in najuspešnejšega, da bi lahko delovni procesi optimalno delovali. V pričujoči diplomski nalogi, sestavljeni iz teoretičnega in praktičnega dela, proučujemo vodenje kot proces, opredelimo razlike med vodenjem in managementom, predstavimo različne teorije o vodenju ter nekaj najpogostejših stilov vodenja. Osredotočimo se predvsem na povezanost med stilom vodenja in priljubljenostjo vodij med zaposlenimi. V empiričnem delu predstavljamo podjetje Ljubljanski potniški promet d.o.o., ki zaposluje kar nekaj vodij z različnimi stili vodenja. Osredotočili smo se predvsem na stil vodenja dveh vodilnih v prometni operativi (ta obsega večji del podjetja), postavili štiri najverjetnejše hipoteze ter jih nato z raziskavo preverili med njunimi podrejenimi. Rezultati raziskave so pokazali, da vodji sedaj uporabljata pretežno avtokratski stil vodenja, anketiranci pa so izrazili svoje mnenje, da si želijo v enaki meri birokratskega, patriarhalni in demokratski stil vodenja, zato v nadaljevanju naloge podajamo predloge za izboljšavo obstoječega načina vodenja obeh vodilnih v prometni operativi.
Ključne besede: stili vodenja, teorije vodenja, management, organizacija.
Objavljeno v DKUM: 07.06.2016; Ogledov: 1327; Prenosov: 244
.pdf Celotno besedilo (1,83 MB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici