| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
VPLIV STILA VODENJA MANAGERJA NA MOTIVACIJO ZAPOSLENIH V BANKI X
Maša Jankelj, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomski seminar je sestavljen iz dveh delov, in sicer iz teoretičnega in raziskovalnega dela. V teoretičnem delu podrobneje prikazujemo dva pojma, to sta vodenje in motivacija. Pri vodenju smo se osredotočili predvsem na spoznavanje različnih stilov in načinov vodenja ter se ukvarjali z vprašanjem, kako postati odličen vodja. V poglavju o motivaciji smo največ pozornosti namenili motivaciji zaposlenih ter ugotavljali, kakšno vlogo ima vodja pri motiviranju in spoznavali različne načine motiviranja ter motivacijske dejavnike. Vse omenjene in tudi ostale razložene pojme v teoretičnem delu smo povezali z raziskovalnim delom diplomskega seminarja, ki vsebuje rezultate anketnega vprašalnika. V njem so anketiranci ocenjevali stopnjo zadovoljstva z delovnim mestom, z odnosom z vodjo, njegovim stilom vodenja in načinom motiviranja, ki ga pri vodenju uporablja, ter podali odgovor na vprašanje, kaj jih pri delu najbolj motivira. Zaradi vse večjih sprememb v poslovnem svetu in odseva finančne krize je za podjetja zelo pomembno, da skušajo v kar največji meri izkoristiti človeške potenciale. Razvijanje potencialov zaposlenih v korist podjetja je naloga vodij, zato morajo čim bolje poznati svoje podrejene in imeti z njimi dobre odnose. Motivacija in zadovoljstvo zaposlenih na delovnem mestu sta najpomembnejša elementa, ki sta potrebna za to, da bodo zaposleni dobro opravljali svoje delo in si prizadevali za doseganje zastavljenih ciljev v korist podjetja. Ker pa vseh zaposlenih ne motivirajo enaki motivacijski dejavniki, je naloga vodij ugotoviti, kaj motivira vsakega posameznika, ter jim prilagoditi načine motiviranja tako, da bodo zaposleni na delovnem mestu zadovoljni. Naloga vodje je prilagoditi tudi stil vodenja tako, da ga bodo zaposleni ocenjevali kot dobrega, z njimi mora imeti dvosmerno komunikacijo ter jim nuditi povratne informacije in se na ta način skupno truditi za doseganje dobrih delovnih rezultatov. V diplomskem seminarju smo prišli do ugotovitev, da je splošno zadovoljstvo zaposlenih v banki X ter njihovo zadovoljstvo z vodjem in njegovim stilom vodenja na visoki ravni. To se kaže predvsem pri odgovoru na anketno vprašanje, kjer so zaposleni morali odgovoriti, ali menijo, da jih zna vodja primerno motivirati za delo, kjer je razvidna razmeroma visoka stopnja motiviranosti zaposlenih, ki je posledica delovnega zadovoljstva. Raziskava je prav tako pokazala, da ima največji pomen za motivacijo zaposlenih pri delu varnost zaposlitve, na drugem mestu so dobri odnosi s sodelavci in šele na tretjem višina plače. Vzrok takšnemu rezultatu je prav gotovo prisotnost vsesplošne gospodarske in finančne krize, zaradi katere je večina zaposlenih zadovoljna že, da zaposlitev imajo in da jo kljub trenutni situaciji obdržijo.
Ključne besede: Vodenje, motivacija, zaposleni, stili vodenja, načini motiviranja, motivacijski dejavniki, zadovoljstvo zaposlenih.
Objavljeno: 13.12.2012; Ogledov: 1789; Prenosov: 232
.pdf Celotno besedilo (736,13 KB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici