| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Projekt šaržirne naprave za induktivno peč v podjetju SIJ Ravne Systems : magistrsko delo
Luka Pušnik, 2020, magistrsko delo

Opis: Področje upravljanja in vodenja projektov je delo, ki je povezano z visoko zahtevnostjo in tveganji. Uspešnost projekta se meri po končanih aktivnostih, v nekaterih primerih pa lahko tudi nekaj let po izvedenem projektu. Za uspešno vodenje projekta je pomembna dobro pripravljena projektna dokumentacija, saj lahko tako predvidimo morebitne težave, in imamo že pripravljen scenarij za njihovo reševanje. Magistrsko delo je nastalo v sodelovanju s podjetjem SIJ Ravne Systems. Osrednja tema magistrskega dela je izdelava zagonskega elaborata projekta izdelave šaržirne naprave za induktivno peč v naročniški proizvodnji v omenjenem podjetju. Uporabljene so bile metode in tehnike projektnega menedžmenta, katere sodijo v področje terminiranja, organiziranja in planiranja, pomembno vlogo pa imajo tudi upravljanje virov in stroškov projekta, obvladovanje tveganj in kontrola projekta. Z naštetimi metodami in tehnikami, so se odpravile težave, ki so nastale med projektom. Opisal sem tudi poglede in raziskave domačih ter tujih avtorjev, ki raziskujejo področje projektnega menedžmenta. Projekt je bil uspešno izveden, s tem pa so se izpolnili tudi predhodno postavljeni cilji projekta.
Ključne besede: vodenje projektov, naročniška proizvodnja, projektni menedžment, zagonski elaborat projekta
Objavljeno v DKUM: 27.06.2020; Ogledov: 1432; Prenosov: 239
.pdf Celotno besedilo (5,95 MB)

2.
Vključitev kupca v proces razvoja novega izdelka
Luka Pušnik, 2017, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi se ukvarjam z vključitvijo kupca v razvoj novega izdelka na različnih stopnjah razvoja. Predstavljam pomembnost glasu kupca pri razvoju funkcij izdelka oziroma gradnji hiše kakovosti (QFD). Opisujem potrebe kupcev in načine, kako pridobimo informacije o tem, kaj kupci dejansko želijo oziroma pričakujejo od izdelka. Kupce razdelim v različne vrste in opisujem načine, kdaj jih je smiselno vključiti v sam razvoj. Poudarjam tudi esencialnost instrumentalnega orodja FMEA in analize SWOT. Za slednjo predstavljam tudi realni primer. Ugotavljam, da je za uspešen razvoj izdelka pomembnih veliko dejavnikov. Ključno je tudi prizadevanje zaposlenih v podjetju, da kupcu ponudijo izdelek, o katerem se bo širil dober glas, in ga bo trg dobro sprejel.
Ključne besede: razvoj novega izdelka, hiša kakovosti, QFD, potrebe kupcev, vrste kupcev, analiza SWOT
Objavljeno v DKUM: 06.03.2018; Ogledov: 1377; Prenosov: 157
.pdf Celotno besedilo (2,23 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici