| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv ultravijoličnih žarkov na transformacijo kanabinoidov : diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa I. stopnje
Luka Horvat, 2024, diplomsko delo

Opis: Namen diplomske naloge je ugotoviti vpliv ultravijoličnih žarkov na transformacijo neaktivnih oblik kanabinoidov v aktivne in na medsebojno transformacijo aktivnih oblik (THC v CBN) v ekstraktu industrijske konoplje. Kanabinoidi so, zaradi svojih medicinskih lastnosti, ključne zdravilne komponente v konoplji, vendar je zaradi zakonskih omejitev potrebna regulacija njihove vsebnosti. Ekstrakti so bili 15-vatni ultravijolični svetilki izpostavljeni za čase od 0 do 65 minut in analizirani s sistemom za tekočinsko kromatografijo s tandemsko masno spektrometrijo. Za minimizacijo komponente THC sta optimalna časa pod lučjo okrog 32 in 65 minut, v katerih vsebnost pade iz začetne vrednosti 1,97 % na 0,81 % in 0,76 %. Ob upoštevanju, da je naš cilj ohraniti visoko vsebnost komponente CBD, je predlagan optimalni čas 32 minut, saj vsebnost le-tega pri 65. minuti opazi strm padec. Vsebnost CBD po začetnem padcu (od 52,20 % na 32,50 %) ostaja približno konstantna, dokler pri času 40 minut ne začne naraščati do 37,74 % in nato do 65. minute ponovno pade. Vsebnost CBN zaradi transformacije iz THC narašča do časa 32 minut (od 0,050 % na 0,17 %). Po času 50 minut začne vsebnost CBN padati. Komponenta CBC ohranja približno enako vsebnost (0,97 %). Podatke smo statistično obdelali in ugotovili, da je vpliv izpostavljenosti ekstrakta industrijske konoplje ultravijoličnim žarkom na transformacijo kanabinoidov signifikanten, valovna dolžina pa nima bistvenega vpliva.
Ključne besede: transformacija kanabinoidov, ultravijolični žarki, dekarboksilacija, konoplja, ekstrakcija
Objavljeno v DKUM: 19.07.2024; Ogledov: 214; Prenosov: 46
.pdf Celotno besedilo (1,76 MB)

2.
Dobre prakse pri razvoju računalniških iger
Luka Horvat, 2018, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo predstavi metode in prakse, potrebne za razvoj računalniških iger. Najprej opišemo orodja, ki so nam na voljo od samega začetka koncipiranja do konca razvoja. Zatem se posvetimo tehnični implementaciji in dokumentaciji ustaljenih metod ter praks v treh orodjih: RayLib, LibGDX in pogon Unity. Za potrebo demonstracij opisanih metod implementiramo igro Breakout v vseh treh orodjih in končni izdelek tudi opišemo.
Ključne besede: računalniška igra, metode, prakse, RayLib, LibGDX, Unity
Objavljeno v DKUM: 23.08.2018; Ogledov: 1396; Prenosov: 124
.pdf Celotno besedilo (4,21 MB)

3.
Implementacija urejevalnika mest z uporabo knjižnice libGDX
Luka Horvat, 2015, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo predstavi implementacijo urejevalnika mest. Najprej obdelamo programski paket Blender in potrebne postopke za izdelavo ter animacijo 3D modelov. Nato se posvetimo knjižnici libGDX in opišemo njene funkcionalnosti, ki so potrebne za izdelavo aplikacije. Sledita opis same implementacije, uporabljenih pristopov in metod ter predstavitev končne aplikacije.
Ključne besede: urejevalnik mest, računalniška grafika, 3D, Blender, libGDX
Objavljeno v DKUM: 13.10.2015; Ogledov: 1805; Prenosov: 126
.pdf Celotno besedilo (3,40 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici