| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Informacijska rešitev za obravnavanje reklamacijskih zahtevkov
Luka Škoporc, 2025, diplomsko delo

Opis: Rast spletne prodaje je povzročila povečanje reklamacij, kar podjetjem otežuje zagotavljanje skladnosti z zakonom in zadovoljstvo strank. Diplomsko delo obravnava neučinkovitost sedanjega procesa obravnave reklamacij v srednjem podjetju in razvija model za izbiro ustrezne informacijske rešitve. Analiza sedanjega stanja in definicija ključnih kriterijev (funkcionalnost, uporabniška izkušnja, integracija, stroški) sta podlaga za oceno treh rešitev: ReturnGO, ReverseLogix in AfterShip. Pri tem je bilo uporabljeno orodje DEXi, ki omogoča kvalitativno večkriterijsko odločanje. Rezultati potrjujejo, da je AfterShip najustreznejša izbira, saj združuje visoko funkcionalnost, intuitiven vmesnik in dobro povezljivost. Model omogoča strukturirano, pregledno in podatkovno podprto izbiro IT-rešitev ter je uporaben tudi za druga podjetja, ki se srečujejo z izzivi povratne logistike.
Ključne besede: reklamacije v e-trgovini, povratna logistika, informacijski sistemi, večkriterijsko odločanje, metoda DEX
Objavljeno v DKUM: 01.10.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (1,89 MB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici