| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Komunikacija spletnih trgovin v kontekstu družbenih medijev
Lucija Skutnik, 2020, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo raziskuje komunikacijo spletnih trgovin v kontekstu družbenih medijev. S pomočjo študije primera in delno strukturiranih intervjujev dveh slovenskih spletnih trgovin Malince in Treecelet ugotavljamo, da spletne trgovine z rabo družbenih medijev povečujejo svojo prepoznavnost in ugled ter vzdržujejo komunikacijo. Aktivna komunikacijo skozi različne družbene medije je ključnega pomena za ohranjanje obstoječih in hkrati širjenje kroga novih sledilcev ter posledično pridobivanje potencialnih strank. Aktivna komunikacija vključuje redno objavljanje vsebin na družbenih medijih, pošiljanje e-novic, komunikacijo preko zasebnih sporočil itd.
Ključne besede: družbeni mediji, komunikacijska strategija, spletne trgovine, marketing
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 182; Prenosov: 25
.pdf Celotno besedilo (682,25 KB)

2.
Feminizacija na regionalni televizijski postaji: primer vtv
Lucija Skutnik, 2016, diplomsko delo

Opis: Na trgu dela opažamo skoncentriranost enega spola na določenih delovnih mestih. Televizija ni izjema. Moški so večinoma zaposleni na bolj tehničnih mestih, medtem ko so ženske novinarke. Teoretično smo raziskali moškega in žensko skozi zgodovino, feminizacijo, stereotipizacijo, spolno segregacijo in žensko kot spolni objekt. V empiričnem delu smo analizirali feminizacijo na regionalni televiziji Vaša televizija (VTV).
Ključne besede: feminizacija, segregacija, ženska, delovno mesto
Objavljeno: 09.01.2017; Ogledov: 1187; Prenosov: 92
.pdf Celotno besedilo (1,34 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici