| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
POMEN ZADOVOLJSTVA PRODAJNEGA OSEBJA V TRGOVSKEM CENTRU MERKUR LUCIJA
Linda Rotter, 2009, diplomsko delo

Opis: Namen mojega diplomskega dela je poudariti pomen zadovoljstva prodajnega osebja kot pomemben dejavnik oblikovanja uspešnega promocijskega spleta. Saj menim, da je zadovoljstvo zaposlenih ključnega pomena za oblikovanje uspešne osebne prodaje. Zastavila sem si izmeriti zadovoljstvo prodajnega osebja v izbranem Mekurjevem centru- Merkur Lucija. Prvi in tudi obsežnejši del moje diplomske naloge sem namenila opredelitvi in poglobitvi zadovoljstva zaposlenih. Saj menim, da poznavanje teoretične podlage na tem področju lahko veliko pripomore k izboljšanju produktivnosti zaposlenih. V drugem delu želim predstaviti osebno prodajo in značilnosti uspešnega prodajalca. Korelacija prvega in drugega dela je v misli, da uspešno prodajo lahko opravi le uspešen prodajalec. Prodajalec je lahko uspešen, le če je s svojim delom zadovoljen. Predpostavko, torej da obstaja vzročno posledični odnos med zadovoljstvom prodajnega osebja v TC Merkur Lucija in zadovoljstvom kupcev s prodajnim osebjem, želim potrditi oziroma ovreči na podlagi dveh vprašalnikov. In sicer prvim, ki je namenjen merjenju zadovoljstva prodajnega osebja in drugim, ki je namenjen kupcem. Odločila sem se da bom vprašana kupcem oblikovala tako, da se nanašajo na prodajno osebje. Kot prvo me je zanimalo kaj sploh zadovoljstvo je, v zvezi z delom se najdem v Lešnikovi definiciji : << Nekdo, ki ni zadovoljen na delovnem mestu, ne bo imele neke posebne motivacije za opravljanje svojega dela. Ni pa že samo zadovoljstvo zagotovilo, da bo nekdo motiviran za opravljanje svojega dela. Seveda ja pa pri zadovoljnem posamezniku večja verjetnost, da bo delo opravljal z dodatno mero motivacije>>. Na podlagi zgoraj navedene definicije lahko razberemo, da je motivacija ključnega pomena. Iz tega razloga sem ta pojem podrobneje predstavila v zvezi z zaposlenimi in korelacijo zadovoljstva le teh s kupci. Kakor sem že omenila zato, da ugotovim ali obstaja vzročno posledični odnos med zadovoljstvom kupcev in zadovoljstvom zaposlenih sem sestavila dva niza vprašanj namenjena enim in drugim. Anketa namenjena zaposlenim se torej nanaša na dejavnike, ki neposredno vplivajo na motivacijo. Anketa kupcem pa na zadovoljstvo z delom zaposlenih. Kakor predhodno prikazano rezultati kažejo, da so kupci razmeroma zadovoljni z delom zaposlenih vendar so zaposleni nekoliko manj zadovoljni s svojim delom. Glavna dejavnika nezadovoljstva sta plača in možnost napredovanja, kar v dolgem roku lahko pripelje zaposlene do manjše motivacije pri svojem delu. Manjša motivacija torej lahko vpliva na zadovoljstvo zaposlenih in posredno na zadovoljstvo kupcev. V tem primeru je potrebno zavzemanje vodstva in vodij posameznic trgovskih centrov , da zagotovijo učinkovitejši sistem motiviranja zaposlenih.
Ključne besede: zadovoljstvo zaposlenih, zadovoljstvo kupcev, uspešna prodaja, motivacija, vodstvo
Objavljeno: 22.02.2010; Ogledov: 2702; Prenosov: 251
.pdf Celotno besedilo (1,26 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici