| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
MORFOLOŠKA PRIMERJAVA NEMŠKIH IN SLOVENSKIH PLAKATOV S POUDARKOM NA BESEDOTVORNEM NAČINU KONTAMINACIJA
Lilijana Sitar, 2013, diplomsko delo

Opis: Diplomsko naloga je bila zasnovana s ciljem, da se ugotovi v kolikšni meri nam v današnjem času reklame in s tem plakati ponujajo igranje z besedami, bolje rečeno s tvorjenjem novih besed z besedotvornim načinom kontaminacije oziroma prekrivanja. Dejstvo je, da dandanes ustvarjalci reklam skušajo potrošnike pritegniti z izstopajočo reklamo ali plakatom in ne le s kvaliteto izdelkov. Nekateri plakati tvorijo že skoraj majhno vejo umetnosti zase. Zato je bilo najprej potrebno zagotoviti dovolj obsežen korpus nemških in slovenskih plakatov, s pomočjo katerih bi lahko potrdili oz. ovrgli zastavljene hipoteze. Izhajalo se je iz dejstva, da nemški plakati vsebujejo večje število prekrivank kot slovenski. Plakati so se zbirali od januarja 2011 do oktobra 2012. In sicer naključno oz. vključilo se je skoraj vse, na kar sem naletela. Vsaka kontaminacija na plakatu se je morfološko analizirala in bila uvrščena v določen tip in obliko kontaminacije. Pri analizi prekrivank so se upoštevali različni viri, saj je teorija o prekrivankah še v razvoju in se spreminja ves čas. Pri obdelavi plakatov se je uporabljala deskriptivna metoda obdelave podatkov in na podlagi izkušenj smo skušali izpeljati ugotovitve in rezultate.
Ključne besede: plakati, oglaševanje, prekrivanka, neologizem, besedotvorje, morfologija
Objavljeno: 04.06.2013; Ogledov: 1181; Prenosov: 103
.pdf Celotno besedilo (1,80 MB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici