1.
VPLIV PREPOZNAVNOSTI STORITVENE ZNAMKE PBS NA POTROŠNIKOVO IZBIRO PONUDNIKA PLAČILA OBRAZCEV UPNLidija Klenovšek, 2016, diplomsko delo
Opis: Prvi del diplomskega dela zajema teoretični del o tržnih znamkah, še posebej smo se posvetili storitveni znamki, njenemu premoženju, oblikovanju zvestobe in pozicioniranju. Izpostavili smo posebnosti storitev v primerjavi z izdelki, tudi pri trženju. V drugem delu smo analizirali podatke raziskave o vplivu prepoznavnosti storitvene znamke PBS na potrošnikovo izbiro ponudnika plačila obrazca UPN (univerzalni plačilni nalog), kjer smo ugotavljali, kolikšen vpliv glede na različne starostne skupine imajo pri izbiri ponudnika zaupanje, prepoznavnost, cena in kakovost.
Ključne besede: tržna znamka, storitvena znamka, zvestoba, pozicioniranje, storitvena znamka PBS (Poštna Banka Slovenije)
Objavljeno v DKUM: 13.09.2016; Ogledov: 1140; Prenosov: 61
Celotno besedilo (2,84 MB)