2.
KRITIČNA ANALIZA BAZE PODATKOV SLOEXPORTAlen Tešić Botonjić, 2015, diplomsko delo/naloga
Opis: V nalogi obravnavamo problem slabega odziva podjetji na vprašalnike Sloexport-a. Sloexport je spletna podatkovna baza, ki sta jo ustvarili Gospodarska zbornica Slovenije v sodelovanju z Javno agencijo Republike Slovenije za spodbujanje podjetništva, inovativnosti, razvoja investicij in turizma (SPIRIT). Pri Gospodarski Zbornici Slovenije so nezadovoljni z rezultati izpolnjenih anket ter obiskanostjo spletne podatkovne baze, to je glavni razlog, zakaj smo se odločili izvesti analizo in raziskavo njihove spletne podatkovne baze. Naš namen je bil ugotoviti, kako podjetja gledajo na spletno podatkovno bazo in če Sloexport izpolnjuje njihova pričakovanja. Opisali smo trenutno obstoječe stanje podatkovne baze Sloexport in podali kritično analizo. Pripravili smo anketni vprašalnik, ki je bil namenjen naključno izbranim uporabnikom podatkovne baze Sloexport. S tem smo skušali ugotoviti, kako so uporabniki zadovoljni z podatkovno bazo Sloexport, uporabnost podatkovne baze ter razloge za slabo obiskanost podatkovne baze. Rezultati so pokazali, da so uporabniki srednje zadovoljni z podatkovno bazo ter da je potrebno nekatere stvari pri podatkovni bazi spremeniti, da bi pritegnili uporabnike k izpolnjevanju njihovih vprašalnikov. Med pomembnejšimi predlogi za izbolšanje podatkovne baze je združitev podatkovne baze Sloexport s tujo podatkovno bazo za izvoznike. Tako bi lahko še povečali možnost mednarodnega sodelovanja ter večjo prepoznavnost naših izvoznih podjetji. Z dodatnimi predlogi želimo v prihodnosti izboljšati spletno bazo, da bo dosegala optimalno število uporabnikov in večjo obiskanost podatkovne baze Sloexport v tujih državah.
Ključne besede: baza podatkov Sloexport, kritična ocena, anketna raziskava
Objavljeno v DKUM: 03.11.2015; Ogledov: 1563; Prenosov: 140
Celotno besedilo (1004,30 KB)