| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vodenje za učenje in didaktične značilnosti pouka v osnovni šoli
Laura Rožman Krivec, 2018, doktorska disertacija

Opis: V doktorski disertaciji z naslovom Vodenje za učenje in didaktične značilnosti pouka v osnovni šoli raziskujemo povezanost med vodenjem za učenje in uveljavljanjem sodobnih značilnosti pouka. V teoretičnem delu predstavljamo dosedanja znanstvena spoznanja o vodenju za učenje in značilnosti sodobnega pouka. Teoretični prispevek disertacije predstavlja sinteza znanstvenih spoznanj, katerih končni rezultat je za potrebe naše raziskave izpeljava značilnosti vodenja za učenje in značilnosti sodobnega pouka. V empirični raziskavi proučujemo, kako ravnatelji udejanjajo vodenje za učenje, mnenja in stališča učiteljev do vodenja za učenje, uveljavljanje značilnosti sodobnega pouka v šolski praksi ter zvezo med vodenjem za učenje in didaktičnimi značilnostmi pouka. Pri tem izhajamo iz predpostavke, da se z višjo stopnjo vodenja za učenje dviga raven značilnosti sodobnega pouka. V ta namen smo uporabili kompleksni metodološki pristop, in sicer kvantitativne (anketiranje, sistematično opazovanje) in kvalitativne (intervjuvanje) raziskovalne tehnike in njim prilegajoče metode obdelave. Raziskovalni vzorec zajema učitelje in ravnatelje slučajnostno izbranih slovenskih osnovnih šol. Rezultati raziskave kažejo visoko stopnjo uveljavljenosti vodenja za učenje pri vodenju šol. Večina učiteljev zaznava ravnateljevo vodenje za učenje. Večina učiteljev soglaša s pomembnostjo vodenja za učenje. Raziskava kaže visoko uveljavljenost značilnosti sodobnega pouka v učni praksi. V našem primeru visoka stopnja soglašanja učiteljev s pomembnostjo vodenja za učenje in njihovo zaznavanje ravnateljevega vodenja za učenje ne kaže pomembne povezave z obstoječo prakso posodabljanja pouka. V ozadju teh ugotovitev so vsebinsko-metodološke omejitve naše empirične raziskave, na katere v zaključku opozarjamo.
Ključne besede: Vodenje za učenje, didaktične značilnosti pouka, sodobni pouk, učitelji, ravnatelji, učenci, osnovna šola
Objavljeno: 16.10.2018; Ogledov: 930; Prenosov: 157
.pdf Celotno besedilo (2,99 MB)

2.
Vloga šolskih svetovalnih delavcev v času kulturno-ekonomske krize
Laura Rožman, Branka Čagran, 2014, izvirni znanstveni članek

Opis: V prispevku se osredotočamo na vlogo šolske svetovalne službe pri reševanju kulturne in ekonomske krize. V teoretičnem delu prispevka opredeljujemo naloge, vloge in pomen šolske svetovalne službe oz. šolskih svetovalnih delavcev ter pomen izrazov kulturna in ekonomska kriza. Kot pot iz krize vidimo družbeno odgovornost. V empiričnem delu prispevka predstavljamo rezultate anketne raziskave, ki smo jo izvedli med šolskimi svetovalnimi delavci v slovenskih osnovnih in srednjih šolah. Z raziskavo smo želeli ugotoviti, kako šolski svetovalni delavci zaznavajo to krizo, kakšno znanje in izkušnje imajo na tem področju ter kako ocenjujejo pomembnost posameznih delavcev na šoli pri reševanju te problematike.
Ključne besede: šolski svetovalni delavci, kulturno-ekonomska kriza, znanje, družbena odgovornost, usposobljenost
Objavljeno: 21.12.2015; Ogledov: 777; Prenosov: 64
.pdf Celotno besedilo (196,47 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Vrednotni vidik zasebnosti med mladimi v Sloveniji
Laura Rožman, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu z naslovom Vrednotni vidik zasebnosti med mladimi v Sloveniji smo želeli raziskati vrednote, ki se povezujejo z zasebnim življenjem (partnerstvo, zakonska zveza, ljubezen, družina, spolnost), in odnos mladih do teh vrednot. Diplomsko delo je razdeljeno na dva glavna dela. V prvem, teoretičnem delu smo obravnavali opredelitve vrednot in vrednote, ki se vežejo na zasebno življenje. Prikazali smo, da se vrednote mladih skozi zgodovinska obdobja spreminjajo, prav tako so vrednote, ki se nanašajo na zasebno življenje, v različnih kulturah različne oziroma različno sprejete. Pri vrednotnih orientacijah v zasebnosti so jasno razvidne velike razlike med spoloma. V empiričnem delu smo najprej uporabili relevantne podatke iz baz podatkov raziskav Mladina 2000 in Mladina 2010, s čimer smo lahko prikazali spreminjanje vrednotnih orientacij v desetletnem razmiku in pomikanje starostnih mej v pomembnih prehodih zasebnosti. Izvedli smo tudi lastno anketno raziskavo, katere podatki so nam omogočili pridobiti še odgovore na vprašanja o vrednotah mladih ter o stališčih mladih glede partnerstva, zakonske zveze, družine, spolnosti in usklajevanja družinskega ter kariernega življenja.
Ključne besede: Mladi, vrednote, spreminjanje zasebnosti, partnerstvo, ljubezen, družina, razlike med spoloma.
Objavljeno: 18.05.2011; Ogledov: 2578; Prenosov: 537
.pdf Celotno besedilo (1,01 MB)

Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici