| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
YOUTUBE KULTURA
Laura Kovše, 2016, diplomsko delo

Opis: Youtube je spletna stran, ki uporabnikom ne omogoča le predvajanja oziroma gledanja videoposnetkov, ampak nudi veliko večjo uporabniško izkušnjo, saj lahko lastniki kanalov komentiramo, všečkamo in delimo videoposnetke drugih uporabnikov. Obenem lahko na samo spletno stran nalagamo svoje posnetke in se naročimo na različne kanale. Youtube ne nudi le zabave, ampak lahko z njim ustvarjamo tudi prihodke – če na spletno stran nalagamo videposnetke, ki jih ustvarjamo sami, so v skladu s pravilnikom ter jih gledalci sprejmejo kot zanimive in vredne ogleda. Načinov, kako to početi, je več in so predstavljeni v nalogi. Celotna pot pa je odvisna od števila naročnikov na naš kanal na Youtubu. Biti youtuber je tudi način življenja, saj nam naročniki našega kanala oziroma oboževalci s svojo podporo odprejo poti tudi na drugih področjih kariere, kar smo dokazali na primeru youtuberjev iz Velike Britanije in z opravljenim intervjujem z uspešno slovensko youtuberko, Niko Erčulj. V samem diplomskem delu smo se osredotočili tudi na to, kako na spletni strani Youtube svoj kanal sploh ustvarimo in na kaj moramo biti pozorni, ko snemamo in ustvarjamo svoje videoposnetke: da so kar se da kakovostni in ne vsebujejo vsebine, ki bi jo lahko Youtube prepoznal kot sporno in naše posnetke odstranil, ali pa bi nas celo kdo tožil.
Ključne besede: Youtube, management človeških virov, prihodki, videposnetki
Objavljeno: 17.11.2016; Ogledov: 783; Prenosov: 90
.pdf Celotno besedilo (1,62 MB)

2.
Management človeških virov v podjetjih temelječih na spletnem poslovanju
Laura Kovše, 2019, magistrsko delo

Opis: Človeški viri smo v podjetju obenem cilj in sredstvo. Podjetje ne more obstajati, vsaj ne takšno, ki bi uspevalo dolgoročno, če ne zadovoljuje potreb in želj zaposlenih, prav tako ni podjetja, ki bi lahko obstajalo in delovalo brez ljudi. Tako se morajo managerji in upravljalci v podjetjih zavedati, da je človek proizvodni dejavnik, ki podjetju prinaša dobiček, zato ne smejo v zaposlenih nikakor videti samo stroškov, pač pa najkvalitetnejši vir inovativnosti in idej, znanja, kreativnosti, sposobnosti in ustvarjalnosti za ustvarjanje dodane vrednosti, posledično pa morajo poskrbeti za odlično organiziran management človeških virov. V današnjem tehnološkem napredku podjetja skoraj več ne morejo obstajati brez spletnega poslovanja in uporabe socialnih omrežij. Ravno zaradi teh dveh dejavnikov pa so se funkcije managementa človeških virov, poznanih nekoč, spremenile. V magistrskem delu smo tako ugotavljali, kako in zakaj so se posamezne funkcije preoblikovale in kakšno vlogo imajo pri tem splet in socialna omrežja. Za boljše razumevanje smo razložili, kako je spletno poslovanje sestavljeno in kako ga delimo, ter opisali Facebook, Instagram, Youtube in blog, saj smo si kot cilj zadali, da razložimo poslovanje modernih podjetij tako imenovanih influencerjev, ki prav ta socialna omrežja in platforme uporabljajo kot glavni predmet poslovanja. Ugotovili smo, da je splet preoblikoval funkcije managementa in njihove aktivnosti, da so sedaj veliko bolj digitalno podprte ter da sta e-zaposlovanje in uporaba spleta in tehnologije v namene razvoja in usposabljanja že pravilo in ne izjema. Prav tako smo spoznali, da moderna podjetja, ki temeljijo na poslovanju preko socialnih omrežij, poslujejo drugače kot tradicionalna in imajo drugačen in prilagojen management človeških virov.
Ključne besede: management človeških virov, spletno poslovanje, e-poslovanje, digitalno poslovanje, socialna omrežja
Objavljeno: 16.08.2019; Ogledov: 168; Prenosov: 29
.pdf Celotno besedilo (756,69 KB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici