1.
Učinek umetne inteligence na digitalni marketingLaura Belec, 2023, diplomsko delo
Opis: Uspešno vodena prisotnost na internetu je za podjetja ključna. Digitalni marketing obsega procese, ki zajemajo vse možne digitalne kanale za promocijo izdelkov ali storitev ter hkrati služi kot orodje za upravljanje odnosov s strankami. Umetna inteligenca v svojem bistvu ustvarja računalniške programe ali stroje, ki so sposobni vedenja, ki bi ga pri ljudeh obravnavali kot inteligentnega. Tehnološki napredek je povzročil pojav velike količine podatkov na spletu, zato podjetja, če želijo ostati konkurenčna, morajo poiskati načine obdelave teh podatkov.
Umetna inteligenca lahko tržnikom pomaga na nešteto načinov izboljšati odnose s strankami in posledično vpliva na boljše poslovanje podjetji. Diplomsko delo predstavlja povezavo med umetno inteligenco in digitalnim marketingom. Izpostavili in opisali smo številna orodja umetne inteligence, ki se trenutno uspešno uporabljajo v digitalnem marketingu in prinašajo pozitivne rezultate. Umetna inteligenca je globoko integrirana v področje digitalnega marketinga, saj je sposobna zbirati informacije iz različnih virov, prepoznati trende, analizirati podatke ter omogoča tržnikom, da razumejo potrebe svojih strank. Posledično je izboljšala tudi zadovoljstvo strank in samo poslovanje podjetja.
Ključne besede: digitalni marketing, umetna inteligenca, klepetalni roboti, personalizacija, upravljanje odnosov s strankami
Objavljeno v DKUM: 11.07.2023; Ogledov: 709; Prenosov: 206
Celotno besedilo (1,20 MB)