| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Zdravstveni absentizem
Laura Šinko, 2022, magistrsko delo

Opis: V teoretičnem delu smo opisovali pojem absentizem in njegovo proučevanje. Osredotočili smo se na psihosocialne dejavnike na delovnem mestu, ki pomembno vplivajo na vedenje zaposlenih, in jih podrobneje opisali. Spoznavali smo vrste absentizma, modele, vzroke, zaradi katerih pride do tega pojava, kakšne so njegove posledice, kakšno je stanje v Sloveniji in v Evropi v zvezi z absentizmom ter ukrepe, ki jih uporabljajo nekatere organizacije z namenom preprečitve tega pojava. V empiričnem delu smo obravnavali dve najobsežnejši skupini dejavnosti v bolnišnici, to sta zdravstvena nega in zdravniki. Z zbranimi internimi podatki smo ugotavljali trend bolniškega staleža po letih pri obeh skupinah. S pomočjo anketnega vprašalnika smo želeli pridobiti vpogled v psihosocialne dejavnike tveganj v bolnišnici, ugotoviti, kakšne so razlike pri dejavnikih med obravnavanima skupinama, povezave med njimi in kako so v obeh skupinah zadovoljni z ukrepi. Z analizo in na podlagi anketnega vprašalnika smo prikazali stanje v bolnišnici ter na podlagi zbranih podatkov podali priporočila in opisali ukrepe za preventivno zmanjšanje odsotnosti z dela
Ključne besede: absentizem, zdravstveni absentizem, zdravstvo, bolnišnica, bolniški stalež
Objavljeno v DKUM: 26.01.2023; Ogledov: 891; Prenosov: 225
.pdf Celotno besedilo (2,48 MB)

2.
REDNI LETNI RAZGOVORI V GORENJSKI BANKI D.D., KRANJ
Laura Šinko, 2015, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi predstavljamo Redne letne razgovore v Gorenjski banki d. d., Kranj. Redni letni razgovori so v vsaki organizaciji ključnega pomena. Izvajajo se vsaj enkrat letno. Pogovor poteka med vodjo in zaposlenim. Pogovarjata se o elementih, ki bi se jih dalo izboljšati, načrtih za prihodnost, mnenjih in predlogih zaposlenih. S pomočjo rednih letnih razgovorov dosežemo soglasje mnenj med vodjo in zaposlenim, s tem pa omogočimo najti primerno rešitev za izboljšanje načrtovanja dela s posameznikom. Diplomsko delo je razdeljeno na dva dela. V prvem, teoretičnem delu naloge opisujemo splošne pojme rednih letnih razgovorov in na kratko predstavitev izbrane organizacije. Predstavljamo redne letne razgovore, njihov namen in koristi, vsebino, potek ter samo pripravo in izvedbo dejavnosti po opravljenem letnem razgovoru. Vključujemo tudi vidike uspešnega komuniciranja pri RLR. V opis predstavitve okolja vključujemo podatke o zgodovini, organizacijski strukturi, poslanstvu in viziji banke, dejavnosti in novosti, kadrovsko politiko in cilje diplomske naloge z raziskovalnimi vprašanji in opisom metod dela. V drugem, empiričnem ali raziskovalnem delu s pomočjo anketnih vprašalnikov prikazujemo, kako zaposleni ocenjujejo redne letne razgovore in delo vodje. Na podlagi intervjuja ugotavljamo, kako potekajo redni letni razgovori v Gorenjski banki d. d., Kranj, kako izboljšati načrtovanje posameznika na RLR. Temu sledi analiza rezultatov in prikaz podanih ugotovitev s pomočjo tabel in grafov. V zaključnem delu predlagamo rešitve za izboljšanje načrtovanja dela s posameznikom.
Ključne besede: • redni letni razgovori, • komunikacija, • motivacija, • banka.
Objavljeno v DKUM: 09.09.2015; Ogledov: 1879; Prenosov: 151
.pdf Celotno besedilo (1,47 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici