| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Presoja faze življenjskega cikla in kriznega stanja izbranega trgovskega podjetja
Larisa Višnjar, 2025, magistrsko delo

Opis: Vsako podjetje »živi« svoje življenje – torej obstaja od svoje ustanovitve in se kvantitativno spreminja, vse do svojega prenehanja. Življenje podjetja lahko enostavneje prikažemo s pomočjo življenjskega cikla, ki prvotno izvira iz biologije. Pomembno nalogo pri poteku življenjskega cikla ima vodstvo podjetja, saj mora ustrezno reagirati na spremembe, pravočasno sprejemati odločitve in preprečevati morebitne krize. Kriza lahko, če ni pravočasno prepoznana in z ustreznimi ukrepi odpravljena, negativno vpliva na poslovanje podjetja in v najslabšem primeru ogrozi celo njegov obstoj na trgu. Magistrsko delo je sestavljeno iz dveh delov – teoretičnega in empiričnega. V prvem, teoretičnem delu, smo spoznali teoretična izhodišča različnih avtorjev o življenjskem ciklu podjetja, izpostavili faze življenjskega cikla in raziskali model življenjskega cikla po Pümpinu in Prangeju (1995). Preučili smo krize v podjetju, izpostavili njene vzroke za nastanek in faze kriz, pojasnili krizni management ter se poglobili v razvojne krize med življenjskim ciklom podjetja. Prav tako smo v teoretičnem delu predstavili MER model integralnega managementa in integracijo procesnih razsežnosti dotičnega modela. V empiričnem delu smo se poglobili v raziskavo izbranega trgovskega podjetja, ki na slovenskem trgu posluje že od leta 1991. Zaradi varovanja podatkov smo podjetje poimenovali »Zvezda d. o. o.«. Predstavili smo podjetje, navedli njegove začetke in dejavnosti, odkrili poslanstvo in vizijo, raziskali njegove temeljne vrednote in izpostavili ključne strateške cilje. Opisali smo pomembne strateške usmeritve in trajnostni razvoj podjetja, našteli pa smo tudi njihove uspehe, ki jih prinašajo učinkoviti in uspešno izpeljani projekti. Pojasnili smo njihov sistem izobraževanja, usposabljanja in zaposlovanja. Omenili smo tudi ključne kazalnike njihovega poslovanja. V nadaljevanju smo raziskali življenjski cikel izbranega podjetja, pri čemer smo uporabili metodo Pümpina in Prangeja (1995) za proučevanje prisotnih elementov faz življenjskega cikla in ugotovili, da podjetje kaže največ značilnosti rastočega podjetja. Presodili smo tudi krizno stanje v obravnavanem podjetju s pomočjo Pümpin in Prangejevega (1995) modela ugotavljanja podjetniških kriz ter krizno stanje s pomočjo Kropfbergerjevega (2003) modela faz podjetniških kriz. Empirični del smo zaključili s predlogi normativnih in drugih političnih ukrepov in ukrepov na ravni strateškega managementa za preprečitev ali poglabljanje kriznega stanja v izbranem podjetju. Zapisali smo tudi sklepna spoznanja in odgovorili na postavljena raziskovalna vprašanja.
Ključne besede: Življenjski cikel podjetja, krize v podjetju, MER model integralnega managementa, Zvezda d. o. o., ukrepi za preprečitev ali poglabljanje kriznega stanja podjetja.
Objavljeno v DKUM: 29.09.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (2,25 MB)

2.
Percepcija blagovne znamke Coca Cola med študenti Ekonomsko-poslovne fakultete
Larisa Višnjar, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu »Percepcija blagovne znamke Coca Cola med študenti Ekonomsko-poslovne fakultete« opredeljujem blagovne znamke, ki so postale nepogrešljivi del našega vsakdana. Z njimi se srečujemo prav vsak dan. Uspešna blagovna znamka se ne zgodi kar čez noč, tega se zavedajo upravitelji znamk, ki se na vse možne načine trudijo, da bi kupcem znamko kar se da približali in jim v najboljši možni meri zagotovili zadovoljstvo v njihovih očeh, saj to privede do ponavljajočih se nakupov. Ogromno vlogo pri znamkah igra tudi njena osebnost, ki je neponovljiva oz. unikatna. Z njo znamki pripišemo človeške lastnosti in si jo zamišljamo kot resnično osebo. V drugem, empiričnem delu diplomskega dela, sem s pomočjo ankete študente Ekonomsko-poslovne fakultete spraševala o blagovni znamki Coca-Cola kot osebi. S pomočjo pridobljenih podatkov sem lahko v osnovi pridobila vpogled v osebnostni profil Coca-Cole kot osebe in kako jo kot takšno vidijo študenti. Rezultati raziskave so pokazali, da bi bila Coca-Cola ženska, črne ali bele polti, stara 25, 30 ali 40 let. Živela bi bolj razkošno, in sicer v vili. Bila bi Evropejka, živela pa bi v bolj topli državi – Španiji. Ker Coca-Colo povezujemo s pijačo, bi opravljala poklic natakarice, oblačila pa bi se v modna/trendovska oblačila. Njene oči bi bile rjave barve, prav tako tudi njeni kratki lasje. Ker smo prišli do zaključka, da bi bila Coca-Cola ženskega spola, bi imela ženski tip postave v obliki peščene ure, visoka pa bi bila 170 centimetrov. Njene najbolj vidne in izrazite osebnostne lastnosti bi bile sledeče: bila bi v koraku s časom, vesela, drzna, živahna, domača, prijazna in inteligentna. Veljala bi za ženstveno in nežno osebo.
Ključne besede: blagovna znamka, osebnost blagovne znamke, tipi osebnosti blagovne znamke, percepcija blagovne znamke, Coca-Cola.
Objavljeno v DKUM: 23.11.2022; Ogledov: 930; Prenosov: 204
.pdf Celotno besedilo (2,89 MB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici