| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Primerjalna analiza e-poslovnih modelov spletnih trgovin z modnimi oblačili
Larisa Gonza, 2020, magistrsko delo

Opis: Namen naloge je raziskati in analizirati sodelujoči spletni trgovini v skladu z elementi analize spletnega mesta ter izvesti raziskavo, katere izmed trenutno obstoječih vrst in tipov e-poslovnih modelov na današnjem trgu uporabljata podjetji, ki stojita za tema spletnima trgovinama. V raziskavo smo vključili dve naključno subjektivno izbrani spletni trgovini z modnimi oblačili, ki sta v svetovnem spletu prisotni različno dolgo časovno obdobje. Ugotovili smo, da vsaka spletna trgovina ni všečna in privlačna ter poizkušali najti vzroke za to. Raziskava je vključevala izvedbo analize posamezne spletne trgovine na podlagi predhodno določenih elementov za analizo s pomočjo virov in literature ter pripravo anketnega vprašalnika, s katerim smo želeli ugotoviti, ali pri poslovanju uporabljajo še kakšne druge e-poslovne modele zraven modela spletne trgovine. Rezultati so pokazali pomanjkljivosti preučevanih spletnih trgovin in pomanjkanje uporabe še drugih modelov e-poslovanja. Glede na vse pridobljene podatke in rezultate smo nazadnje navedli še nekaj priporočil za posamezno spletno trgovino.
Ključne besede: e-poslovni model, e-poslovanje, spletna trgovina, poslovni model, podjetje, potrošnik
Objavljeno: 18.08.2020; Ogledov: 198; Prenosov: 30
.pdf Celotno besedilo (4,78 MB)

2.
VIZUALNA IDENTITETA OSEBE
Larisa Gonza, 2015, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo se osredotočili na analizo identitete osebe ter povezavo blagovne znamke z vizualno identiteto osebe. Slednje smo raziskali s pomočjo anketnega vprašalnika. Pridobljene rezultate smo primerjali s teoretičnim delom ter predlagali izboljšave pri nadaljnjih raziskovanjih. Pred izvedbo raziskave smo v teoretičnem delu preučili razvoj identitete osebe, vizualno identiteto, blagovno znamko ter vpliv le-te na oblikovanje vizualne identitete, kar je bilo pomembno za ustvarjanje empiričnega dela diplomske naloge.
Ključne besede: identiteta, vizualna identiteta, blagovna znamka
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 808; Prenosov: 86
.pdf Celotno besedilo (2,70 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici