| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Pomen vizualne percepcije na spletni promet spletnega dnevnika
Larisa Fekonja, 2018, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo se osredotočili na percepcijo obstoječega spletnega dnevnika v namen zvišanja spletnega prometa. Glede na načela in dobre prakse percepcijskega oblikovanja spletnih strani smo omenjeni spletni dnevnik vizualno izboljšali. Glede na izbrane metrike uspešnosti smo nato z orodjem Google Analytics izmerili spletni promet pred in po izboljšavi. Pokazali smo, da imajo percepcijske izboljšave vpliv na sam promet spletnega mesta. V postopku merjenja smo namreč dosegli 45,19 % izboljšanje pri ogledih strani ter 59,24 % izboljšanje pri številu uporabnikov.
Ključne besede: spletni dnevnik, percepcija, percepcijsko oblikovanje, spletni promet, Google Analytics
Objavljeno v DKUM: 30.01.2019; Ogledov: 1474; Prenosov: 104
.pdf Celotno besedilo (5,33 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici