| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Spodbujanje raziskovanja otrok z raziskovalno škatlo: petelin in kokoš, na podlagi individualnega dela in dela v tandemu : diplomsko delo
Larisa Črešnar, Eva Juhart, 2024, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga z naslovom "Spodbujanje raziskovanja otrok z raziskovalno škatlo: Petelin in kokoš, na podlagi individualnega dela in dela v tandemu" temelji na teoretičnem, praktičnem in empiričnem delu, kjer nas je zanimalo kakšne so razlike, ki se kažejo pri predšolskih otrocih, glede na samostojnost in uspešnost. Samostojnost je lastnost, ki bi ji morali nameniti več pozornosti in ji predvsem pri otrocih omogočati, da se razvije v čim večji meri. Didaktični pripomoček za razvijanje samostojnosti pri odkrivanju novega znanja so prav raziskovalne škatle. S skrbno pripravljeno in podrobno opisano raziskovalno škatlo je rokovalo 20 otrok, starih od 3 do 6 let. Od tega je bilo 10 otrok vključenih v individualno obliko dela, 10 otrok pa v tandemsko obliko dela. Otroci so bili med raziskovanjem motivirani in so z zanimanjem pristopili k reševanju nalog raziskovalne škatle. Rezultati opazovanja otrok so pokazali, da so bili le-ti uspešni in samostojni tako pri individualni obliki dela kot tudi pri delu v tandemu, kar pomeni, da je raziskovalna škatla primerna za otroke drugega starostnega obdobja.
Ključne besede: raziskovanje, petelin, kokoš, predšolski otrok, individualno delo, delo v tandemu
Objavljeno v DKUM: 12.09.2024; Ogledov: 31; Prenosov: 30
.pdf Celotno besedilo (4,67 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici