1. Mnenje staršev o vplivu epidemije in z njo povezanih omejitev na telesno aktivnost otrok : diplomsko deloLara Kovačič, 2023, diplomsko delo Opis: Namen našega diplomskega dela je podrobneje raziskati mnenje staršev o vplivu zaprtja vrtcev na gibalni status otrok zaradi epidemije. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu je predstavljen gibalni razvoj in nova bolezen covid-19. Natančneje so predstavljene faze gibalnega razvoja, dejavniki gibalnega razvoja, vplivi gibalnih dejavnosti na gibalni razvoj, vloga družine in vrtca pri gibalnem razvoju in pojav nove bolezni covid-19. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati in njihova interpretacija raziskave o mnenju staršev o vplivu epidemije in z njo povezanih omejitev na telesno aktivnost otrok. V raziskavi je sodelovalo 247 staršev predšolskih otrok iz različnih regij Slovenije. Pridobljeni podatki nepričakovano pokažejo, da čas epidemije po mnenju staršev ni negativno vplival na gibalni status otrok. Starši so med epidemijo skupaj z otroki namenili več časa gibanju in preživljanju časa v naravi kot pred epidemijo. Največkrat je bilo to gibanje nizke intenzivnosti. Prihodnje raziskave bi se morale osredotočiti na ugotavljanje primernosti telesne aktivnosti za gibalni razvoj, ki jo izbirajo starši. Ključne besede: gibalni razvoj, zgodnje otroštvo, Covid-19, vrtec Objavljeno v DKUM: 05.05.2023; Ogledov: 600; Prenosov: 67
Celotno besedilo (741,91 KB) |
2. Upravljanje s spremembami pri uvajanju CRM rešitvePia Lara Kovačič, 2021, magistrsko delo Opis: Upravljanje s spremembami je pogosto odločilni dejavnik med uspehom in neuspehom pri projektih uvedbe CRM rešitve. CRM si prizadeva, da bi bila celotna organizacija osredotočena na stranke, ta nov sistem pa zahteva sistemske spremembe v celotni organizaciji. Uvedba CRM rešitve je kompleksen projekt, ki vpliva na vsa področja, procese in zaposlene v podjetju ter zahteva veliko energije, časa in denarja za uspešno uvedbo in učinkovito uporabo. Ker je uvedba CRM rešitve v organizacijo velika sprememba, ki pomeni premik iz ustaljenih načinov dela k novim načinom poslovanja, ki zahtevajo, da zaposleni prevzamejo nova znanja in prakse, se mora vodstvo pogosto soočiti z odporom zaposlenih do teh sprememb. Spremembe, ki jih v organizacijo prinese uvedba CRM rešitve, vplivajo tudi na delovna mesta zaposlenih, na njihovo moč, vpliv in prestiž v organizaciji. Vsi ti dejavniki dodatno prispevajo k odporu in nesprejetju CRM rešitve s strani zaposlenih. Strukturirano upravljanje s spremembami lahko olajša uvedbo CRM rešitve in jo približa uporabnikom.
V magistrskem delu smo se osredotočili na CRM rešitve, upravljanje s spremembami in predvsem na to, kakšen vpliv ima izvajanje upravljanja s spremembami pri uvedbi CRM rešitve. Pri upravljanju s spremembami lahko organizacijam pomagajo številni modeli. V magistrskem delu smo opisali pet modelov upravljanja s spremembami, ki se med seboj v določenih elementih prepletajo, v drugih pa so si popolnoma različni. Na podlagi preučene literature in virov ter analize študij primerov treh podjetij, ki so uvajala CRM rešitev, lahko rečemo, da so usmeritev poslovnih procesov v stranke, vključitev in podpora vodstva, interna marketinška kampanja in sodelovanje uporabnikov pri uvedbi ter njihovo usposabljanje dejavniki, ki odločilno vplivajo na uspeh pri uvedbi CRM rešitve. Ključne besede: CRM, organizacijske spremembe, upravljanje s spremembami, odpor do sprememb, sprejetje CRM rešitve uporabnikov Objavljeno v DKUM: 22.10.2021; Ogledov: 959; Prenosov: 104
Celotno besedilo (928,51 KB) |
3. Vzdušje v prodajalnah prestižnih blagovnih znamkPia Lara Kovačič, 2018, diplomsko delo Opis: Prodajalne že od nekdaj pomenijo vez med kupcem in blagom. Čeprav je v zadnjih letih velik razmah doživela spletna prodaja, večina ljudi, še vedno rada obišče prodajalne, saj lahko le tako začutijo izdelek in posledično tudi blagovno znamko. Prodajalne so zlasti pomembne za prestižne blagovne znamke, saj pri teh ne gre le za prodajo izdelka in poudarjanje njegovih lastnosti, temveč predvsem za doživetje in edinstveno nakupovalno izkušnjo. Pri tem pa ima najpomembnejšo vlogo vzdušje v prodajalni, ki lahko potrošnika spodbudi k nakupu, hkrati pa mu nudi izjemno doživetje, ki vodi k njegovemu zadovoljstvu in ponovnemu obisku. Vzdušje v prodajalni se mora ujemati s podobo in ugledom blagovne znamke ter ji mora biti v podporo, za dosego želenih učinkov. Vsi elementi vzdušja, to so razporeditev opreme in izdelkov, barve, osvetlitev, glasba, vonj in prodajno osebje, morajo biti usklajeni in se dopolnjevati, saj jih kupci ne zaznavajo posamično, temveč kot celoto. V diplomskem projektu smo najprej predstavili trgovske organizacije, nato pa blagovne znamke, kjer je poudarek na prestižnih blagovnih znamkah in njihovemu pomenu tako za podjetje kot za potrošnika. V nadaljevanju smo se osredotočili na vzdušje v prodajalnah, zlasti prestižnih blagovnih znamk. Opredelili smo elemente, ki oblikujejo vzdušje ter preučili, kako ti vplivajo na kupce oziroma, na kakšen način jih ti dojemajo. Na koncu smo predstavili nekaj prodajaln prestižne blagovne znamke Escada in tako na praktičnem primeru prikazali vzdušje v prodajalni višjega ranga. Ključne besede: prestižne blagovne znamke, vzdušje, prodajalna, vizualni merchandising, potrošnik, nakupovalna izkušnja Objavljeno v DKUM: 26.11.2018; Ogledov: 1014; Prenosov: 152
Celotno besedilo (1,89 MB) |