| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 19
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA POSLOVNEGA OKOLJA PODJETJA NIEROS METAL D.O.O.
Davorin Žuman, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V delu diplomskega seminarja je obravnavano poslovno okolje podjetja NIEROS Metal, d. o. o. Analizirani so tako zunanji kot notranji dejavniki, ki vplivajo na poslovanje podjetja. Analiza teh dejavnikov je bila potrebna za celovito analizo poslovnega okolja podjetja, ki je bila temelj za strateška izhodišča za naslednjih nekaj let. V prvem delu diplomskega seminarja so bila predstavljena teoretična izhodišča poslovnega okolja podjetja. V nadaljevanju dela pa analiza poslovnega okolja izbranega podjetja. V zaključku dela pa so bili predstavljeni strateški cilji, ki bi morali biti temelj prihodnjega poslovanja.
Ključne besede: analiza, poslovno okolje, notranje okolje podjetja, zunanje okolje podjetja, kontekstualno okolje, transakcijsko okolje, PESTEL analiza, Porterjev model konkurence v panogi, analiza interesnih skupin, SWOT analiza, NIEROS Metal, d. o. o.
Objavljeno: 25.01.2011; Ogledov: 2933; Prenosov: 787
.pdf Celotno besedilo (396,39 KB)

2.
ANALIZA POSLOVNEGA OKOLJA PODJETJA GORENJE D.D. ZA GOSPODINJSKE APARATE V SLOVENIJI
Dragica Radić, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Za uspešno poslovanje je ključnega pomena, da podjetje pozna poslovno okolje, da razume spremembe, ki nastajajo in da se zna z njimi primerno soočiti. Kontekstualno oz. širše zunanje okolje lahko analiziramo s PEST ali PESTEL analizo. V diplomski nalogi sem prikazala PESTEL analizo. Podjetje mora dobro poznati interesne skupine. Najpomembnejše interesne skupine podjetja Gorenje d.d so: delničarji, kupci, dobavitelji, zaposleni. Najpomembnejši konkurenti podjetja Gorenje d.d. so: GA gospodinjski aparati, BSH gospodinjski aparati, Candy, Electrolux, Beko in drugi.
Ključne besede: širše zunanje okolje, ožje zunanje okolje, interesne skupine, konkurenca, prednosti in slabosti, priložnosti in nevarnosti.
Objavljeno: 30.11.2010; Ogledov: 4745; Prenosov: 1073
.pdf Celotno besedilo (465,48 KB)

3.
ANALIZA POSLOVNEGA OKOLJA PODJETJA PIPISTREL, D.O.O.
Nuša Horvat, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Vodenje podjetja danes ne pomeni več samo ukvarjanja s trenutnimi poslovnimi problemi in njihovega reševanja. Uspeh sodobnega poslovodenja je predvsem v pravočasnem prepoznavanju morebitnih nevarnosti, ki lahko ogrozijo poslovanje podjetja. Veliko konkurenčno prednost lahko prispeva tudi prepoznavanje priložnosti, ki se podjetju ponujajo, in hiter odziv nanje. Pri tem so odločilne sposobnosti poslovodstva, da v pravem trenutku prepozna najustreznejšo priložnost in jo kar najbolje izkoristi podjetju v prid. Izredno pomembni so kadri, ki prispevajo k dobrim rezultatom podjetja. Kvaliteta storitev se kaže v notranji urejenosti, dodatnem izobraževanju, ustrezni informiranosti zaposlenih in nenazadnje v dobrih odnosih med zaposlenimi. V taki klimi bodo zaposleni lahko še naprej zagotavljali konkurenčnost in ustrezen delež prodaje. Za uspešnost podjetja v storitveni dejavnosti je med drugim še posebno pomembno tudi to, da si poslovodstvo in zaposleni podjetja skupaj prizadevajo ustvariti zadovoljne kupce. Odličnost podjetja pa se pokaže pri prilagodljivosti tržnim spremembam okolja podjetja, za kar pa je predpogoj dobro izdelana celovita ocena prednosti in slabosti ter priložnosti in nevarnosti. Podjetje Pipistrel, d.o.o., lahko obstane in ima možnosti za uspešno delovanje, če se bo v prihodnosti otreslo negativnega delovanja nekaterih družbenikov in spremljalo spremembe ter jih izrabilo v svoj prid. Zmagovalna konkurenčna prednost podjetja je prava kombinacija med lokacijo, prodajnim programom in zaposlenimi.
Ključne besede: vodenje podjetja, podjetje, poslovodstvo, zaposleni, prednosti, slabosti, priložnosti nevarnosti.
Objavljeno: 21.01.2011; Ogledov: 3820; Prenosov: 841
.pdf Celotno besedilo (657,84 KB)

4.
ANALIZA POSLOVNEGA OKOLJA PODJETJA SI.MOBIL
Simon Volarič, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: S tem delom diplomskega seminarja smo skušali ugotoviti ali je bila marketinška povezava družbe Si.mobil v skupino Vodafone uspešna ali ne. V ta namen smo uporabili preizkušene metode za analizo notranjega in zunanjega okolja podjetja. Za uspešno izdelavo dela diplomskega seminarja smo si postavili nekaj izhodiščnih tez. T1 Širše zunanje okolja podjetja omogoča uspešno poslovanje podjetja Si.mobil v prihodnje. POTRJENA T2 Konkurenčni položaj podjetja Si.mobil se je v zadnjih sedmih letih izboljšal. POTRJENA T3 Deležniki podjetja Si.mobil imajo relativno veliko moč in interes za njegovo poslovanje. POTRJENA T4 Povezava podjetja Si.mobil d.d. v skupino Vodafone je bila z vidika poslovanja in sinergijskih učinkov uspešna. POTRJENA
Ključne besede: analiza poslovnega okolja podjetja, notranje okolje, zunanje okolje, PESTEL analiza, Porterjev model, SWOT analiza, družba Si.mobil.
Objavljeno: 21.01.2011; Ogledov: 3244; Prenosov: 748
.pdf Celotno besedilo (756,43 KB)

5.
ANALIZA POSLOVNEGA OKOLJA FAKULTETE ZA KMETIJSTVO IN BIOSISTEMSKE VEDE
Alenka Kolar, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Vodenje podjetja danes ne pomeni več samo ukvarjanja s trenutnimi poslovnimi problemi in reševanje le-teh. Uspeh sodobnega vodenja je predvsem v pravočasnem prepoznavanju morebitnih nevarnosti, ki lahko ogrozijo poslovanje podjetja oziroma organizacije. Veliko konkurenčno prednost lahko prispeva tudi prepoznavanje priložnosti, ki se podjetju ali organizaciji ponujajo, in seveda hiter odziv nanje. Pri tem so odločilne sposobnosti poslovodstva, da v pravem trenutku prepoznajo najustreznejšo priložnost in jo kar najbolje izkoristijo podjetju v prid. V pomoč pri ugotavljanju vseh vplivov okolja na podjetje in stanja v podjetju samem imamo na voljo različne analitične metode. Najpogosteje uporabljena je analiza prednosti in slabosti ter poslovnih priložnosti in nevarnosti podjetij in organizacij ali SWOT analiza. Na primeru fakultete za kmetijstvo in biosistemske vede sem s pomočjo omenjene analize ugotovila, da ima fakulteta določene prednosti in priložnosti, ki jih lahko izkoristi na področju vpisovanja študentov na fakulteto. Tako ugoden in primeren geografski položaj nove in sodobno opremljene fakultete na lokaciji Pivole v Mariboru kot posestvo fakultete, ki se nahaja v neposredni bližini same fakultete, sta le začetek, da lahko študenti povežejo bogato pridobljeno teorijo s prakso na posestvu UKC. Za uspešnost FKBV v okviru storitvene dejavnosti je pomembno, da si tako pedagoški kot nepedagoški del osebja skupaj uspešno prizadevata ustvariti in razvijati študijske programe, ki bodo temeljili na področju varnosti hrane v prehrambni verigi, ekološkega kmetijstva, področja okrasnih rastlin ter krajinske arhitekture, kot tudi področje menedžmenta v agroživilstvu in razvoju podeželja, saj se je za te študijske programe v zadnjem času povečalo zanimanje. Konkurenčno prednost fakultete in njene priložnosti je torej potrebno dodobra izkoristiti, saj je od njih odvisno karierno odločanje mladih in bodočih študentov na FKBV.
Ključne besede: management, SWOT analiza, Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede, priložnost, lokacija, novi študijski program
Objavljeno: 21.01.2011; Ogledov: 2209; Prenosov: 144
.pdf Celotno besedilo (671,45 KB)

6.
ANALIZA POSLOVNEGA OKOLJA PODJETJA TALUM D.D.
Sašo Nedelko, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Gospodarske, podjetniške ter konkurenčne spremembe in pritiski so le nekateri dejavniki, ki v današnjih časih pogosto zaznamujejo usodo številnih podjetij ter posledično povzročijo propad mnogih še tako uspešnih podjetij. Da pa bi podjetja uspešno preživela ali celo izkoristila nekatere spremembe in pritiske, ki nastajajo na primer v času globalne gospodarske krize, so primorana sproti opazovati, ocenjevati in analizirati dogajanja v svojem poslovnem okolju. Analiza poslovnega okolja je namreč prvi korak v procesu strateškega menedžmenta, ki ga mora podjetje opraviti, če želi postaviti dolgotrajne in uspešne strateške cilje. In prav tega sem se tudi sam lotil pri pisanju svojega diplomskega seminarja, ter v njem poskušal kar se da uspešno oceniti in analizirati poslovno okolje za podjetje Talum, d. d., iz Kidričevega. Na podlagi zgodovinske oziroma historične metode, ki vsebuje pojave, ki so v preteklosti ključno vplivali na poslovanje podjetja Talum d.d., ter s pomočjo nekaterih v praksi uveljavljenih modelov in analiz (PEST-analiza, PESTEL-analiza, Porterjev model konkurence v panogi, analiza finančnih kazalcev ter SWOT-analiza) za analiziranje poslovnega okolja podjetja pa sem na koncu diplomskega seminarja izpostavil za podjetje Talum, d. d., ključne prednosti in slabosti ter priložnosti in nevarnosti, ki izhajajo iz njegovega poslovnega okolja, ter hkrati zaposlenim v upravi podjetja ponudil vprašanja za strateški razmislek. Med samim analiziranjem poslovnega okolja podjetja Talum, d. d., sem ugotovil, da lahko svoje na začetku zastavljene teze z gotovostjo potrdim. Modeli in analize, ki sem jih opravil za podjetje, namreč kažejo, da ima podjetje Talum, d. d., zagotovo določene prednosti ter priložnosti, ki jih lahko izkoristi v svoj prid. Prednosti, ki jih lahko podjetje izkoristi so, dolgoletne izkušnje in znanje v tovrstni panogi, možnost vlaganja v nove tehnologije, proizvodni proces, skoncentriran na enem mestu, ugoden geografski položaj podjetja za izvoz, zagotavljanje finančne pomoči podjetju s strani države, odlična organiziranost in vodenje podjetja ter številne druge. Kot priložnosti za podjetje pa lahko izpostavim možnost širjenja dejavnosti na področja, ki niso povezana s proizvodnjo primarnega aluminija, zapiranje nekaterih tujih podjetij iz iste panoge, ugodna lega za izgradnjo lastne sončne in vetrne elektrarne, sofinanciranje EU v obliki nepovratnih sredstev za ekološke projekte (izgradnja sežigalnice) ter možnost nakupa emisijskih kuponov na borzi.
Ključne besede: menedžment, podjetje Talum d. d., analiza poslovnega okolja, PEST analiza, PESTEL analiza, Porterjev model konkurence v panogi, analiza finančnih kazalnikov, SWOT analiza
Objavljeno: 24.01.2011; Ogledov: 3708; Prenosov: 1709
.pdf Celotno besedilo (404,98 KB)

7.
8.
9.
Pristopi k politiki aktivnega staranja
Monika Šlebinger, Ksenja Pušnik, Barbara Bradač Hojnik, 2006, polemika, diskusijski prispevek, komentar

Ključne besede: ekonomska politika, prebivalstvo, demografski razvoj, Slovenija, EU, Evropska unija
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 485; Prenosov: 31
URL Povezava na celotno besedilo

10.
Podjetništvo med željami in stvarnostjo
Miroslav Rebernik, Polona Tominc, Ksenja Pušnik, končno poročilo o rezultatih raziskav

Opis: Globalni podjetniški monitor (GEM) ugotavlja razlike v ravni podjetniške aktivnosti med posameznimi državami, odkriva dejavnike, ki vodijo k primerni ravni podjetniške aktivnosti, ter predlaga ukrepe, ki bi lahko izboljšali podjetniško aktivnost posamezne države. Tokratna študija razširja vidike proučevanja podjetništva na več kategorij kot v preteklih letih. Novost je tudi spremljanje ustaljenih podjetij, to je podjetij, ki so starejša od treh let in pol. Podjetništvo je namreč preveč kompleksen pojav, da bi lahko zgolj z deležem prebivalstva, ki je vključen med nastajajoče in nove podjetnike (TEA) prikazali razpon podjetniške aktivnosti države. Raziskava GEM 2005 je pokazala razveseljiv napredek na nekaterih področjih: večja vključenost odraslega prebivalstva v podjetniške aktivnosti, več podjetništva zaradi priložnosti, večje vključevanje žensk v podjetništvo, manjšo stopnjo smrtnosti nastajajočih podjetij in še kaj. Pokazala pa je tudi na številne slabosti: nizko inovativnost ustaljenih podjetij, slabo izobrazbeno strukturo podjetnikov, podjetništvu nenaklonjene kulturne norme, manko primernega izobraževanja in usposabljanja za podjetništvo, ipd.
Ključne besede: podjetje, podjetništvo, podjetnik, Slovenija, raziskave, razvoj, Globalni podjetniški monitor, ustaljena podjetja, inovacijska naravnanost, rast
Objavljeno: 18.01.2017; Ogledov: 482; Prenosov: 43
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.31 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici