SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 65
Na začetekNa prejšnjo stran1234567Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
IZDELAVA TEHNIČNE DOKUMENTACIJE ZA ODPRTOKODNE PROJEKTE Z UPORABO UML 2.0
Peter Pogladič, 2011, diplomsko delo/naloga

Opis: Odprtokodna programska oprema je za podjetja in splošne uporabnike zelo mamljiva, vendar malo uporabljena. Problem se med drugim nahaja v pomanjkljivi dokumentaciji in posledično zamujenimi možnostmi uporabe in prilagajanja odprtokodne programske opreme potrebam organizacije. V diplomski nalogi je predstavljen prilagojen proces izdelave tehnične dokumentacije odprtokodne programske opreme na osnovi procesnih modelov RUP in Microsoft MSF4ASD. Namen diplomske naloge je izdelava splošnega procesa za izdelavo tehnične dokumentacije, ki omogoča nadaljnji razvoj oziroma prilagoditev odprtokodne programske opreme potrebam organizacije.
Ključne besede: tehnična dokumentacija programske opreme, odprta koda, informacijski sistemi, UML, poslovni procesi, povratno inženirstvo, RUP, MSF
Objavljeno: 19.09.2011; Ogledov: 1966; Prenosov: 183
.pdf Celotno besedilo (1,59 MB)

3.
PRIMERJAVA ODPRTOKODNIH ORODIJ ZA MODELIRANJE INFORMACIJSKIH SISTEMOV Z NOTACIJO UML
Tadej Avsec, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obsega predstavitev in primerjavo odprtokodnih orodij za modeliranje informacijskih sistemov z jezikom UML. Predstavljeni so osnovni gradniki in zgodovina jezika UML, ter podani razlogi za njegovo uporabo. Delo je osredotočeno na odprtokodna orodja, zato je predstavljena definicija odprte kode in najpogosteje uporabljene odprto kodne licence. Podrobneje so opisana modelirna orodja ArgoUML, StarUML, Umbrello UML Modeller, Payrus, NetBeans UML, ter Open ModelSphere. V praktičnem delu definiramo seznam funkcionalnosti, ki jih od orodij zahtevamo in na podlagi stopnje implementiranosti ovrednotimo izbrana modelirna orodja, ter jih med sabo primerjamo.
Ključne besede: UML, odprta koda, licence, modelirno orodje, vrednotenje, primerjava
Objavljeno: 18.05.2012; Ogledov: 1746; Prenosov: 179
.pdf Celotno besedilo (4,22 MB)

4.
ANALIZA IN PRIMERJAVA ODPRTOKODNIH SISTEMOV CRM
Aleš Paulovič, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo analizirali v tem času najbolj izpostavljene odprtokodne sisteme za upravljanje odnosov s strankami ali krajše sisteme CRM. Preverili smo, kaj je odprtokodna programska oprema, ter primerjali odprtokodni in zaprtokodni sistem CRM. Izpostavili smo ključne točke, po katerih smo sisteme analizirali. Na podlagi dokumentacije odprtokodnih sistemov in splošnih informacij o sistemih CRM smo pripravili seznam ključnih funkcionalnosti. Enostavni odločitveni model za izbiro sistema CRM smo pripravili na podlagi našega referenčnega seznama funkcionalnosti. V zadnjem delu diplomske naloge smo opisali praktične izkušnje z odprtokodnim sistemom CRM. Opisali smo namestitev dveh sistemov CRM in preizkusili možnosti povezovanja z obstoječimi informacijskimi sistemi preko spletnih storitev ter dodatnih podatkov. Preizkusili smo tudi dopolnitev funkcionalnosti s prosto dostopnim dodatkom. Odprtokodni sistemi CRM so se izkazali kot zanimiva alternativa komercialnim produktom, predvsem z možnostmi dopolnjevanja in vključevanja lastnih rešitev.
Ključne besede: odprtokodno, CRM, sistemi za upravljanje odnosov s strankami, primerjava CRM
Objavljeno: 24.05.2012; Ogledov: 1870; Prenosov: 202
.pdf Celotno besedilo (3,20 MB)

5.
Nadzor vibracij hidroelektrarne Varaždin : diplomsko delo visokošolskega študija
Kristjan Car, 1996, diplomsko delo

Objavljeno: 26.07.2007; Ogledov: 1629; Prenosov: 0

6.
7.
8.
9.
POVEČANJE UČINKOVITOSTI IN USPEŠNOSTI POSLOVANJA V MMSP S POMOČJO SPLETNEGA OGLAŠEVANJA
Kristjan Zagoričnik, 2013, magistrsko delo

Opis: Naloga uvodoma predstavi spletno oglaševanje ter njegov pomen v Sloveniji in svetu. Izpostavi pomembno vlogo spletnega oglaševanja v podjetništvu na sploh. V nadaljevanju se osredotoči na prikaz trženja z uporabo spletnega oglaševanja, ki vključuje strategijo načrtovanja spletnega mesta, internetni marketinški plan, internetne prodajne modele ter umestitev v celoten proces trženja v podjetju. Pri tem je posebej izpostavljen pomen merljivosti učinkovitosti spletnega oglaševanja in analize marketinških akcij za uspešno poslovanje, predvsem malih podjetij. Osrednji del naloge prikazuje rezultate aplikativne raziskave, ki je bila izvedena decembra 2011 v okviru mikro, malih in srednje velikih podjetij (MMSP) v Sloveniji. Rezultati razkrivajo relativno slabo poznavanje delovanja spletnega oglaševanja med malimi podjetji ter obenem izpostavijo izjemen vpliv spletnega oglaševanja na poslovanje podjetja. Na osnovi rezultatov pridemo do informacij o stopnji uporabe spletnega trženja, ki je v okviru malih podjetij pod evropskim povprečjem. Rezultati prav tako podajajo razpršenost uporabe različnih oblik spletnega oglaševanja, kjer še vedno prevladuje oglaševanje preko spletnih iskalnikov. Rezultati pokažejo, da MMSP-ji namenjajo relativno majhen delež sredstev spletnemu oglaševanju. Kot kaže, je nezaupanje še vedno precejšnje, kar kaže na nepoznavanje področja med podjetji. Po drugi strani pridemo do ugotovitev, da podjetja z nepravilnim pristopom prevečkrat presežejo načrtovane stroške spletnega trženja, a medtem ne dosegajo predvidenih ciljev oglaševanja. Preko rezultatov raziskave se seznanimo tudi s tem, kako in kje tovrstna podjetja oglašujejo ter kaj delajo narobe pri uporabi spletnega oglaševanja.
Ključne besede: spletno oglaševanje, iskalni marketing, internetni marketinški plan, malo podjetništvo, optimizacija spletnih strani, raziskava, učinkovitost, uspešnost, cenovni modeli, spletno poslovanje
Objavljeno: 08.11.2013; Ogledov: 2038; Prenosov: 230
.pdf Celotno besedilo (1,20 MB)

10.
Iskanje izvedeno v 0.33 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici