| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PLESNA VZGOJA V OKVIRU ENOMESEČNEGA NAČRTOVANJA V PREDŠOLSKEM OBDOBJU
Kristina Zadravec, 2012, diplomsko delo

Opis: Načrtovanje, kot proces institucionalne vzgoje, ima pomembno vlogo pri oblikovanju otrokove osebnosti v predšolskem obdobju. V teoretičnem delu so opisani vidiki, ki se upoštevajo pri načrtovanju dejavnosti v predšolskem obdobju, ravni in področja kakovosti v vrtcu, modeli načrtovanja kurikuluma (učno-snovni, učno-ciljni in razvojno-procesni model načrtovanja), opisani so različni pristopi pri načrtovanju vzgojnega dela v vrtcu (Pedagogika Marie Montessori, Valdorfska pedagogika, High/Scopov pristop), oblike načrtovanja (makro in mikro načrtovanje, projektno delo), predstavljen je Kurikulum za vrtce, kot nacionalni dokument načrtovanja predšolske vzgoje v Sloveniji in načrtovanje plesnih dejavnosti s cilji in načeli plesne vzgoje. Teoretični del diplomske naloge zaključujemo s poglavjem o evalvaciji, ki predstavlja zaključno fazo pri procesu načrtovanja, kot vrednotenje opravljenega dela in hkrati osnova pri nadaljnjem načrtovanju. V empiričnem delu diplomske naloge je predstavljen praktični del, ki je bil izveden v vrtcu. Praktični del vsebuje mesečni načrt, tedenske in dnevne priprave ter analize izvedenih dejavnosti. Pri praktičnem delu smo upoštevali strategijo načrtovanja plesne vzgoje in prepletanje le-te z drugimi vzgojnimi področji.
Ključne besede: načrtovanje, predšolska vzgoja, modeli načrtovanja, kurikulum, plesna dejavnost, ustvarjalni gib
Objavljeno: 02.08.2012; Ogledov: 2108; Prenosov: 737
.pdf Celotno besedilo (824,51 KB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici