| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
VIZIJA IN POSLANSTVO DRUŽINSKEGA PODJETJA MESARSTVO HERGA, D.O.O.
Kristijan Pukšič, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo proučevali podjetje Mesarstvo Herga, d.o.o. in skupaj z vodstvom oblikovali predlog vizije in poslanstva. Gre za družinsko podjetje, ki je v zasebni lasti. Podjetje ima trenutno dve mesnici, od tega se ena nahaja na sedežu podjetja v Mezgovcih ob Pesnici, druga pa v trgovskem centru Tuš v Trnovski vasi. Podjetje je v zadnjem obdobju izvedlo več investicij na področju nabave novih strojev in opreme. Ob proučitvi prednosti in slabosti podjetja ter na podlagi proučitve priložnosti in nevarnosti, ki izhajajo iz okolja in ob proučitvi vrednot ključnih udeležencev podjetja smo skupaj oblikovali predlog vizije in poslanstva podjetja. Glavno vodilo podjetja je omogočiti kupcem nakup kvalitetnega »domačega« slovenskega mesa po sprejemljivih cenah. Podjetje je svojo vizijo zastavilo na podlagi širitve prodajnih trgov, saj si želijo v prihodnosti postati vodilni ponudnik kvalitetnega »domačega« slovenskega mesa na štajerskem področju.
Ključne besede: družinsko podjetje, razvoj podjetja, vrednote ključnih udeležencev podjetja, prednosti in slabosti podjetja, priložnosti in nevarnosti v okolju, poslanstvo, vizija
Objavljeno: 14.12.2009; Ogledov: 3935; Prenosov: 591
.pdf Celotno besedilo (505,17 KB)

2.
Primerjalna proučitev razvojnega planiranja med malimi družinskimi in nedružinskimi podjetji
Kristijan Pukšič, 2011, magistrsko delo/naloga

Opis: V prvem delu magistrske naloge smo proučevali družinska podjetja in njihove glavne značilnosti. Srečali smo se z več definicijami družinskega podjetja. Nam najbližja definicija je ta, da je družinsko podjetje tisto podjetje, kjer je podjetje v večinski lasti družine, torej člani družine – lastniki tudi upravljajo in vodijo podjetje, ter da obstaja želja, da se podjetje ohrani v lasti in vodenju družine. V drugem, empiričnem delu magistrske naloge smo proučevali razlike v razvojnem planiranju med malimi družinskimi in nedružinskimi podjetji. Za ta namen smo uporabili kvantitativne kriterije za razmejitev velikosti podjetja (Zakon o gospodarskih družbah 2009) in v predhodnem odstavku navedene kvalitativne kriterije. Izvedli smo empirično raziskavo, v kateri je sodelovalo 20 malih družinskih in 20 malih nedružinskih podjetij, ki imajo sedež v podravski regiji. Anketirana podjetja so odgovarjala na štiri sklope vprašanj. V prvem smo jih spraševali o demografskih značilnostih, v naslednjih treh sklopih pa so podjetja odgovarjala na vprašanja, vezana na razvojno planiranje na ravni politike podjetja, na ravni strateškega managementa in na izvedbeni ravni.
Ključne besede: družinsko podjetje, razvojno planiranje, empirična raziskava
Objavljeno: 27.10.2011; Ogledov: 1209; Prenosov: 116
.pdf Celotno besedilo (1,70 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici