| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
TRŽENJE BLAGOVNE ZNAMKE SLADKI ŠKRAT PREKO SPLETA
Klementina Debeljak, 2012, diplomsko delo

Opis: Slednje diplomsko delo opisuje področje trženja. Opisali smo področje tržnega komuniciranja, ki je zelo pomembno, saj pravilen stik s kupci pomeni zadovoljstvo kupcev z našimi izdelki oziroma blagovno znamko. Ker bo bodoče podjetje prodajalo izdelke se nam je zdelo smiselno vklučiti tudi poglavje o trženju izdelka v katerem se boste spoznali z osnovnimi lastnostmi izdelka. Podjetje mora znati določite cene, ki so za izdelek ravno pravšnje preko pravilnih tržnih poti pa ta izdelek tudi poslati pred kupce. Da z blagovno znamko ali izdelki seznanimo potencialne kupce lahko uporabimo katero od možnosti spletnega trženja, ki smo jih opisali v diplomski nalogi. Nenazadnje je potrebno blagovno znamko najprej ustvariti in se potem lotiti potrebnih tržnih akcij za njeno prepoznavnost. S teoretičnim delom diplomske naloge bi vsaj delno lahko rešili problem pomanjkanja znanja iz področja trženja, oblikovanja blagovne znamke, poslovanja s kupci preko spleta. V raziskovalnem delu diplomske naloge smo preučevali odnos kupcev do nove blagovne znamke. Prišli smo do zaključka, da si kupci ne upajo poskusiti izdelkov novih blagovnih znamk. Zato smo v praktičnem delu diplomske naloge tudi navedli kaj jih najpogosteje zmoti preden se odločijo za njihov nakup in ob tem preverili ali so ti pomisleki pri moških in pri ženskah podobni. Prišli smo do zaključka, da so ti pomisleki podobni,da razmišljajo podobno to pa pomeni, da se nekaterim zdi en razlog pomembnejši, spet drugim drug razlog, ki jih ovira pri nakupu izdelkov nove blagovne znamke. Reklama na različnih spletnih mestih na kupce ne vpliva vzpodbudno, saj se jih le majhnen delež po videni reklami potem tudi odloči za nakup izdelkov. Kljub temu, da kupci ne sprejemajo dobro oglasov na različni spletnih mestih smo ugotovili, da bi jih še najbolj prepričal oglas na spletni strani podjetja.
Ključne besede: izdelek, nova blagovna znamka, tržno komuniciranje, spletno trženje
Objavljeno: 17.09.2012; Ogledov: 1043; Prenosov: 144
.pdf Celotno besedilo (1,55 MB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici