| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
SOCIALNI MEDIJI V SLOVENIJI, PRIMER OPERE MARIBOR
Klemen Gorenšek, 2012, diplomsko delo

Opis: V zadnjih letih se vedno bolj pojavlja rek: »Če nisi na socialnih medijih, ne obstajaš.« Kaj socialni mediji sploh so? Koliko smo na njih prisotni Slovenci? Koliko, če sploh, se na njih pojavlja institucija, ki pooseblja najvišjo raven kulture na Slovenskem, Opera Maribor?Ali je sploh pomembno za njen ugled, obisk predstav, da se na socialnih medijih pojavlja? Odgovori na ta vprašanja so predmet te diplomske naloge. Prvi del povzema zgodovino razvoja interneta ter socialnih medijev, jih definira in klasificira. Nadaljevanje naloge pa predstavlja konkretno stanje prisotnosti Opere Maribor na najpopularnejših socialnih medijih v Sloveniji, ter preko raziskave ugotavlja njene priložnosti.
Ključne besede: komunikacija, kultura, Opera Maribor, socialni mediji, Slovenija
Objavljeno: 13.06.2012; Ogledov: 8090; Prenosov: 212
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici