| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Motivacija in zadovoljstvo računovodij: primerjava med javnim in zasebnim sektorjem
Klavdija Vrečič, 2019, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo temelji na primerjavi motivacije in zadovoljstva računovodij v javnem in zasebnem sektorju. Namen naše raziskovalne naloge je s pomočjo anketnega vprašalnika ugotoviti, ali med računovodji javnega in zasebnega sektorja prihaja do razlik z vidika motiviranosti in zadovoljstva. Za izvedbo raziskave je bilo pridobljenih 200 anket s strani računovodij, obeh sektorjev, iz celotne Slovenije. Raziskava je temeljila na podatkih, ki smo jih zbrali s pomočjo spletnega anketnega vprašalnika, distribuiranega preko elektronske pošte in družbenega omrežja Facebook. Anketni vprašalnik je sestavljen iz štirih sklopov. Podatki so se zbirali na način, preko katerega ni bilo mogoče identificirati respondenta, kar zagotavlja anonimnost. Dobljene podatke smo analizirali s pomočjo ShapiroWilkovega testa, Studentove t-test metode, Spearmanovega testa korelacije ter Mann-Whitneyevega U testa. Rezultati raziskave so pokazali, da med tistimi v javnem sektorju in tistimi v gospodarstvu res obstajajo statistično značilne razlike glede zadovoljstva na delovnem mestu, in sicer je le-to večje pri računovodjih zasebnega sektorja. Ugotovljeno je bilo, da je z motivacijo pozitivno in statistično značilno povezanih vseh pet meritev (pohvala, dobri odnosi, delovni pogoji, možnost napredovanja, plača), vendar so z vidika moči pozitivne povezanosti delovni pogoji tisti, ki niso bolj močno povezani od plače, kar pomeni, da je plača pomembnejši motivator. Z vidika motivacije ni zaznanih statistično značilnih razlik med računovodji v zasebnem sektorju in tistimi v javnem sektorju. Čeprav so v rezultatih zaznane zelo majhne razlike v povprečjih in mediani med sektorjema, je ta razlika le zaradi naključja.
Ključne besede: motivacija, zadovoljstvo, računovodja, javni sektor, zasebni sektor
Objavljeno: 23.10.2019; Ogledov: 542; Prenosov: 151
.pdf Celotno besedilo (877,24 KB)

2.
STRATEŠKO PLANIRANJE V DRUŽINSKEM PODJETJU Z UPORABO RAČUNOVODSKIH PODATKOV
Klavdija Vrečič, 2016, diplomsko delo

Opis: Družinska podjetja imajo v svetovnem gospodarstvu dolgo in prepoznavno tradicijo. Gre za tradicionalni način poslovanja, ki zavzema zelo pomemben del v strukturi vseh podjetij, saj naj bi po nekaterih ocenah družinska podjetja predstavljala več kot dve tretjini vseh podjetij in ustvarila več kot 70 odstotkov svetovnega bruto domačega proizvoda. Univerzalna in splošno sprejeta definicija, kaj je družinsko podjetje, ne obstaja. Osnovno izhodišče je, da lahko kot družinska podjetja obravnavamo tista, ki so v večinski lasti ene ali več družin oziroma sta v njih zaposlena vsaj dva družinska člana, ki sta praviloma tudi vodilni osebi v podjetju. Vodenje družinskega podjetja ima poseben čar, vendar pa skriva tudi mnogo preizkušenj in izzivov, ki jih mora obvladovati celotna družina. Cilj družinskih podjetij ni kratkoročno razmišljanje in hiter zaslužek, temveč dolgoročen in stabilen razvoj (Žunič, 2016). V diplomskem seminarju smo opredelili družinsko podjetje in njegove značilnosti, proučili strateški management in organiziranost računovodstva v takšnih podjetjih ter spoznali njihove prednosti in slabosti. V empiričnem delu smo predstavili družinsko podjetje Niros – kovinarstvo Janez Tišler s.p., in s pomočjo njihovih računovodskih podatkov ugotovili, kakšne so prednosti in slabosti izbranega podjetja. Prednosti in slabosti podjetja smo izračunali s pomočjo kazalnikov stopnje samofinanciranja in stopnje finančne samostojnosti, koeficienta dolgovno-kapitalskega razmerja, izračunanih čistih obranih sredstev in kapitalske pokritosti osnovnih sredstev, gospodarnosti iz poslovanja, celotne gospodarnosti ter dodane vrednosti na zaposlenega. Podjetje sestavlja le bilanco stanja in izkaz poslovnega izida, zato smo se omejili le na ta dva računovodska izkaza, in sicer za obdobje od leta 2013 do leta 2015.
Ključne besede: družinsko podjetje, strateško planiranje, računovodski podatki, strategije, bilanca stanja, izkaz poslovnega izida
Objavljeno: 07.09.2016; Ogledov: 806; Prenosov: 120
.pdf Celotno besedilo (921,22 KB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici