| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Plačni sistem v javni upravi v Sloveniji v letu 2008
Klavdija Ključevšek, 2009, diplomsko delo

Opis: Nov plačni sistem, ki je strnjeno prikazan v mojem diplomskem delu, je rezultat šest let trajajočih pogajanj med predstavniki vlade in predstavniki sindikatov. Sistem ureja področje plač, ki je skupno za javne uslužbence in funkcionarje. Nov sistem je sicer res preglednejši, vendar se ob njem pojavlja kar nekaj odprtih vprašanj kot npr., ali bomo zaposleni v javni upravi upravičeni še do kakšnih poračunov, ali se bodo vsa nesorazmerja, kljub krizi v gospodarstvu, v celoti odpravila do leta 2
Ključne besede: javni sektor, plačni sistem, plača, plačna reforma
Objavljeno: 18.06.2009; Ogledov: 2435; Prenosov: 406
.pdf Celotno besedilo (458,66 KB)

2.
Modeli internacionalizacije podjetij na indijskem trgu gospodinjskih aparatov
Klavdija Ključevšek, 2011, magistrsko delo/naloga

Opis: Glavni namen magistrskega dela je preučiti vstop proizvodnega podjetja na zanj še neznani indijski trg bele tehnike. Podjetje, ki je zelo uspešno na domačem in evropskem trgu, želi izkoristiti svojo poslovno priložnost, ki jo ponuja vstop na indijski trg. Podjetje se zaveda, da mora v korak s časom in v korak s konkurenti, kar pomeni razvijati se in izkoristiti vse priložnosti, ki jih ta trg ponuja. Vstop na trg druge države, še posebno takšen, kot je Indija, predstavlja velik izziv in tveganje, obenem pa lahko bistveno poveča prodajo in poslovno krepitev podjetja. Raziskava je pokazala, da je vstop na novi trg zelo zahteven postopek, ki zahteva preučitev in analizo številnih dejavnikov, preden se podjetje odloči za tovrsten korak. Odločitev za vstop na novi trg postavlja podjetja pred številne nevarnosti in pasti, ki jih na domačem, lokalnem trgu ni deležno in vajeno, zato je poznavanje temeljnih značilnosti tujega trga bistvenega pomena za uspešno in dobičkonosno poslovanje.
Ključne besede: Ključne besede: Gorenje, indijski trg bele tehnike, značilnosti indijskega okolja, industrija bele tehnike, modeli vstopa na indijski trg, tržna raziskava.
Objavljeno: 23.02.2012; Ogledov: 1518; Prenosov: 232
.pdf Celotno besedilo (1,29 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici