| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
MODEL TRŽENJA POSLOVNIH DARIL V ČASU GOSPODARSKE KRIZE
Katja Volčič, 2009, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo je sestavljeno iz dveh delov, teoretičnega in raziskovalnega. Rdeča nit teoretičnega dela je učinek trenutne gospodarske krize na poslovno obdarovanje v poslovnem svetu in zajema predstavitev poslovnega komuniciranja, pomen poslovnega obdarovanja in predstavitev poslovnega darila kot investicije. Raziskovalni del vključuje raziskavo, ki je bila opravljena v slovenskih podjetjih. Cilj omenjene raziskave je bilo ugotoviti ali bodo podjetja v letošnjem letu obdarovala svoje poslovne partnerje, navkljub gospodarski krizi, ob katerih priložnostih so/bodo obdarovala, koliko finančnih sredstev so/bodo namenila v primerjavi s preteklimi leti, kakšen pomen pripisujejo poslovnemu obdarovanju v tem kriznem obdobju, na kakšen način se lotevajo obdarovanja in kako se/bodo soočala z gospodarsko krizo. Do želenih ugotovitev smo prišli s pomočjo metode anketiranja. Na ta način smo ugotovili, da podjetja čutijo negativne vplive gospodarske krize, da krčijo finančna sredstva na vseh področjih, tudi v marketingu, da so zaradi oteženih gospodarskih razmer bila primorana načrtovati vse stroške, tudi stroške namenjene za poslovna darila itd. Bistvo dela je v predstavitvi in prikazu številnih informacij in možnosti ter novih smernic pri postavitvi individualnega modela trženja poslovnih daril.
Ključne besede: - gospodarska kriza, - poslovno komuniciranje, - marketing, - poslovno obdarovanje, - poslovno darilo.
Objavljeno: 01.10.2009; Ogledov: 2742; Prenosov: 226
.pdf Celotno besedilo (1,61 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici