| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
UČINKOVITOST PAUKOVE STRATEGIJE PRI SLOVENŠČINI V 5. RAZREDU OSNOVNE ŠOLE
Katja Velunšek, 2012, diplomsko delo

Opis: Branje v šoli ostaja še vedno najpogostejši način pridobivanja novega znanja in informacij. Učenci se v šoli naučijo tekočega branja, nato pa bralno spretnost uporabijo v funkciji učenja. Branje v funkciji učenja terja, da bralec pozna tudi učinkovite bralne učne strategije, ki mu omogočajo, da informacij ne le spozna, temveč jih zna glede na namen tudi izbrati in učinkovito uporabiti. Velikokrat pa se zgodi, da prebranega ne razumemo ali si ga težko zapomnimo, zato si lahko pomagamo z različnimi bralnimi strategijami. Ena izmed bralnih strategij je kompleksna bralna strategija, ki jo imenujemo Paukova strategija. Primerna je predvsem pri samostojnem učenju iz učbenikov, zlasti pri besedilih, ki vsebujejo precej podrobnosti. Učinkovitost Paukove strategije sem preverila pri učencih 5. razredov na eni izmed koroških osnovnih šol. V empiričnem delu diplomskega dela bom predstavila razlike med učenci, ki so obravnavali neumetnostna besedila s pomočjo Paukove strategije, in tistimi učenci, ki te metode niso spoznali.
Ključne besede: branje, učenje, bralne strategije, kompleksne bralne strategije, Paukova strategija
Objavljeno: 08.11.2012; Ogledov: 2212; Prenosov: 165
.pdf Celotno besedilo (2,13 MB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici